Gå til innhold

noen her som har GT Safari søskenvogn ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde, og er det en bra vogn og satse på ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ???

Skrevet

lurer på det samma, så dytter litt ;)

Skrevet

da dytter vi igjen :-))

Skrevet

Vi har! Er kjempefornøyd! Den beste vogna jeg noengang har trillet! Har ofte valgt den vogna selv om jeg kun har hatt med meg en av ungene, fordi den triller så lett og godt... Mye lettere enn noen av de andre vognene vi har hatt. Jeg anbefaler den på det sterkeste! Vi brukte en teutonia mykbag inni da babyen var nyfødt, som vi festet til bøyla foran.

Eneste ulempe med den, er at kalesjen er veldig åpen og uisolert, slik at den gir lite ly på en dag med mye vind (kan løses med regntrekk) eller en kald dag. Det er heller ikke fjærer på den, så jeg brukte den ikke på ujevnt underlag når babyen var nyfødt. (Prøvde en gang på frosset slaps, og endte med å bære vogna mens den store gikk ved siden av, fordi jeg syntes babyens hode ristet for mye... Dette tror jeg imidlertid gjelder alle søskenvogner, bortsett fra de dyre fra brio, emmaljunga osv...

Vi har brukt vår vogn masse, og det synes nesten ikke at den er brukt! Barna elsker den, jeg elsker den, den er lett å slå sammen, og løfte og går fint inn i bilen. Den er også høy under kalesjen, så store barn kan sitte oppreist med kalesjen oppe.

Hvis du kjøper den vogna, vil du garantert ikke angre!

Skrevet

Kjempefin vogn. Har til og med en til salgs! Veldig fin vogn fra 2007, skal ha 1200 for den.

Skrevet

Jeg har den og er superførnøyd! Absolutt en vogn å satse på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...