Monajenten Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 ...å drikke iskald jordbærsmoothie og være fagbokshoppenerd på amazon<3 Hva bruker dere mandagskvelden til? :-)
Gjest Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Mandagskvelden; jo den brukes til å prøve bikinier (ugh), massere kjæresten (yum) og fungere som av-og-på melkeku (blah). Vil ha smoothie nå, jeg og!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 ser på tv og trøkker i meg pottis med ost og løk:)
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2010 Høres koselig ut<3 Bikini<3 (Baby<3 Massasje<3) Smoothien var ekstremt god, og det er rart at det er GØY å kjøpe bøker for tusenvis av kroner, som handler om grafisk design:-p
Gjest Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Veldig koselig, spesielt når alt foregår på en gang. Melkespreng, babyolje og gulp på bikinien<3. Da kan du kose deg med god samvittighet, skulle ønske jeg var like flink til å bruke penger på fornuftige ting!
Hikken Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Drikker vin, ser på paradise (jaggu godt jeg ikke søker jobber!) og syr bukse til frøken fjert )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Venter på biff (som snille mannen lager), ser halvveis på tv og dibber;)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Drikker sjokkismelk mens jeg spionerer på nydelingen som sitter og leser en bok i stua.
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2010 Hahaha, det skjer bare i blant:-p Hadde du visst hvor mange varer som ligger i handlekurven på hm, hadde du fått sjokk:-p
Gjest Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Bekenien min er fra H&M!;-)))))))))))))))))))))))))))))). Iblant er bedre enn aldri, forresten.
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2010 LOTP i Barneparadis<3<3<3: Å jaså ja?! Skal du liksom friste meg her jeg sitter og føler meg så sunn og greier?? Har til og med trent i dag:-p lille sprelle: Er det gøy? Har ikke fulgt med en eneste gang tror jeg:-O ♥ Helene: Snakk om å være multitasker!! Ikke verst, blir buksen fin? :-) KineMor ♥C&M♥: Jeg fikk biff som mannen laget i går....det er luksus:-D Heldige oss;-) Den heldige eier av ett barn: Sjokospion:-O ;-) Det er så koselig når de sitter dypt inni sin egen lille bokverden:-) ...men var ikke det litt sent? :-O
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2010 Hahaha det har du rett i, vi LIKER iblant:-D H&M<3
Gjest Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Jeg tror "Den heldige eier" snakker om shææææsten sin!!!!:-D
Gjest Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 H&M<3. Jeg hadde aldri våget å shoppe bøker på Amazonas, du er tøff som våger!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 19. april 2010 #16 Skrevet 19. april 2010 Gjør som Kapabel sier:p Den lille håper jeg ligger og sover. Har vel ikke sjekket den siste timen egentlig:O
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. april 2010 #17 Skrevet 19. april 2010 Jeg, derimot, tror jeg det har klikket for. Sitter og leter etter beste SANGPEDAGOG i Oslo! Jesus. Jeg kan jo ikke synge engang. Men jeg begynner å bli smårar av pupp, bæsj, gulp og trass!
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 19. april 2010 Jada, jeg er skikkelig tøff! Men det visste vi jo:-p liMONAde..... :-O
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #19 Skrevet 19. april 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:-D Da skal han få lov til å være våken litt til:-p Tenkte liksom at nydlingen var et barneord:-p *trekker seg rolig tilbake med smoothien og amazonas*
Gjest Skrevet 19. april 2010 #20 Skrevet 19. april 2010 Er du døttesykkelstøtte gal eller, kvinne, nydeling er jo et koseord som kan brukes med hensyn på personer i alle aldre. Jeg har også en nydeling. Eller, han er ikke nydeling, han er nydelingst!
Hikken Skrevet 19. april 2010 #21 Skrevet 19. april 2010 Monajenten: Ikke spesielt :-D Frøkna har så ekstrem bildilla, og etter å ha lett meg i hjæl etter en lynet mcqueen-genser som ikke skrek "fire år gammel gutte-bølle" på storsenteret i dag endte jeg opp med et strykemerke av Lynet og en hvit body. Kom hjem og fant ut at hun har bare rååååååååsa bukser, så klippet opp en gammel capribukse og sydde sammen en bukse med rød ribb. Desverre var det litt mye lommemerker og drit på capribuksa, så den ser helt jævli hjemmesnekra ut, men det blir baggy og kul og passer finfint til en lynet mcqueen-genser ;o)
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #22 Skrevet 19. april 2010 Hahahahaha det høres jo rett og slett fantastisk ut, det:-D Vi liker hjemmesnekra ting:-) Syns du er flink jeg! Min treåring er riktignok gutt, men HVER kveld når han legger seg, kommer standardsetningen: Mammaaa, jeg ønsker meg en lynetmcqueenbil tiiiiiil;-) Kapabel: Jeg bøyer meg herved i nydeling(st)støvet og beklager dypt og inderlig min ekstreme uvitenhet angående koseord. Jeg ber på mine knær at jeg kan tilgis snarest, slik at smoothie i amazonas kan foregå uten snev av sørgelige dårligsamvittighetforkoseordtanker i mitt hode.
Monajenten Skrevet 19. april 2010 Forfatter #23 Skrevet 19. april 2010 Herregud, er det mulig?? Nå har jeg akkurat kjøpt og betalt 9 bøker, og likevel har jeg fyllt opp igjen handlekurven med 6 bøker til:-O *venter på neste lønn og håper den kommer løpende*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå