Gå til innhold

Jeg tror jeg er verdens dårligste mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er ikke tulle en gang.

Datteren min på 3,5 år går ikke på do. Har prøvd at mellom himmel og jord for å få det til. Ikke tale om! Hun brølgriner om vi setter oss ned å prater om det.

Ikke sovner hun om kveldene heller. Har klare rutiner med stell, lesebok og sang. Legger seg kl syv. Holder det gående til kl ti HVER ENESTE KVELD!!!!!!!!!!!!! Hun bråker ikke, men leker i senga. Henter nye leker hver gang vi tar fra henne en leke. Hun står opp kl 7 hver kveld.

Hver ettermiddag er hun selvsagt sur og gråter for alt mellom himmel og jord.

Jeg prøver så hardt og feiler og feiler.. Hjelp meg, damer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente at hun står opp kl 7 hver morgen

HI

Skrevet

Du er ikke en dårlig mor. Du har en treåring.

3-åringen min vil ikke gjøre som jeg sier, og ingen andre 3-åringer jeg kjenner vil gjøre som foreldrene sier. Vi har alle våre kamper :-)

Skrevet

sover hun på dagtid?i tilfellet slutt med det!

hva med å ta ut lekene på rommet hennes for en stund om det er mulig?slukker dere lyset når dere går? prøv å gjør rommet hennes stappmørkt slik at hun ikke ser lekene sine/blir søvnig?

begynne med premiering om hun legger seg og sover til rett tid?klistremerker og premier?

dogåing må du ikke stresse med,noen barn er senere enn andre.ikke press henne, det må komme fra henne selv ellers får hun dovegring og det er iallefall ikke bra!plutselig løsner det!kanskje til sommeren kan hun gå uten bleie og lære seg hva det vil si å være tissetrengt?få prøve seg litt?begynne med klistremerker her også?

har ikke så masse andre råd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...