Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Nei, jeg vet ikke om,noen uansett alder, med det navnet. Veldig pent forresten.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 jeg vet at nabojenta vår heter det, Trondheim.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Vet om et barn som heter det, så det er ikke mye brukt i vår omgangskrets ihvertfall. Da tar jeg også med de navnene jeg kjenner til i barnehage og skole som barna mine går.. Kjempefint navn, hadde det ikke vært for min veldige konservative mann hadde jeg brukt det selv
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Nydelig navn. Hilsen Tante til Aurora.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Nei, kjenner faktisk ingen barn som heter det. Kjenner ei dame som heter det, hun er russisk. Syns det er litt trist at det er så få som heter det, pent navn
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Kjempefint navn! Jeg kjenner ingen her jeg bor med det navnet, østlandet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Ikke hørt så mye av det her men får jeg en datter så har jeg vurdert det....Nydelig navn! )
Tonita Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Mye brukt hjemme hos oss i hvertfall Vet om 2 jenter til som heter det.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Datteren til venninna mi heter det, hun er ca.5mnd. Vi bor i vestfold
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 vet om 2 jenter som heter det, de er begge i 13-16 års alder Forresten, så vet jeg om ei jente i 7-8 års alder som heter det.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 Vet om 3 jenter som heter det. Alder er 0-3år. Østfold.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Nei, det er ikke mye brukt, men jenta mi heter det :-) Vet om ei jente på nærmeste skole som heter det, og ei til i byen (middels stor by - kan jo selvsagt være flere som jeg ikke vet om og, da)
Raych Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 Nei, ingen som heter det her vi bor. Vi bor ytterst på kysten i Sør - Trøndelag:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #16 Skrevet 19. april 2010 Ikke noen andre enn min datter Det er pent ja
Monajenten Skrevet 19. april 2010 #17 Skrevet 19. april 2010 Jeg vet kun om én, og hun er 6 år. Var en jente på barselgruppen da jeg fikk datteren min.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #18 Skrevet 19. april 2010 nei, tror ikke det. kan ikke komme på noen jeg kjenner som har kalt ungen sin Aurora
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #19 Skrevet 19. april 2010 Ei nabojenta der jeg bodde før i Telemark het det. Her har jeg hørt navnet noen få ganger når jeg har vært i butikken, men jeg kjenner ingen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #20 Skrevet 19. april 2010 Jenta til min beste venninne heter det og jenta til søskenbarnet mitt, bor på sunnmøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå