Gå til innhold

Er navnet Aurora mye brukt der du bor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vet ikke om,noen uansett alder, med det navnet. Veldig pent forresten.

Skrevet

jeg vet at nabojenta vår heter det, Trondheim.

Skrevet

Vet om et barn som heter det, så det er ikke mye brukt i vår omgangskrets ihvertfall. Da tar jeg også med de navnene jeg kjenner til i barnehage og skole som barna mine går..

 

Kjempefint navn, hadde det ikke vært for min veldige konservative mann hadde jeg brukt det selv ;)

Skrevet

Nydelig navn.

 

 

 

 

Hilsen Tante til Aurora.

Skrevet

Nei, kjenner faktisk ingen barn som heter det. Kjenner ei dame som heter det, hun er russisk.

Syns det er litt trist at det er så få som heter det, pent navn :)

Skrevet

Kjempefint navn!

Jeg kjenner ingen her jeg bor med det navnet, østlandet.

Skrevet

Ikke hørt så mye av det her men får jeg en datter så har jeg vurdert det....Nydelig navn! :))

Skrevet

Mye brukt hjemme hos oss i hvertfall :)

Vet om 2 jenter til som heter det.

Skrevet

Datteren til venninna mi heter det, hun er ca.5mnd. Vi bor i vestfold

Skrevet

vet om 2 jenter som heter det, de er begge i 13-16 års alder

Forresten, så vet jeg om ei jente i 7-8 års alder som heter det.

Skrevet

Vet om 3 jenter som heter det. Alder er 0-3år.

Østfold.

 

 

Skrevet

Nei, det er ikke mye brukt, men jenta mi heter det :-)

 

Vet om ei jente på nærmeste skole som heter det, og ei til i byen (middels stor by - kan jo selvsagt være flere som jeg ikke vet om og, da)

Skrevet

Nei, ingen som heter det her vi bor. Vi bor ytterst på kysten i Sør - Trøndelag:)

Skrevet

Ikke noen andre enn min datter :) Det er pent ja :)

Skrevet

Jeg vet kun om én, og hun er 6 år. Var en jente på barselgruppen da jeg fikk datteren min.

Skrevet

nei, tror ikke det. kan ikke komme på noen jeg kjenner som har kalt ungen sin Aurora

Skrevet

Ei nabojenta der jeg bodde før i Telemark het det.

Her har jeg hørt navnet noen få ganger når jeg har vært i butikken, men jeg kjenner ingen.

Skrevet

Jenta til min beste venninne heter det og jenta til søskenbarnet mitt, bor på sunnmøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...