1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 overtidskontroll imorgen.. hva kan man forvente?? jeg går ikke lenger nå. er jo bare bekymret..
silje3 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 kanskje du blir satt i gang? eller får time til igangsetting
fresh Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Neeei?? Du kødder, så sykt drit!! Stakkars deg, får håpe de setter deg i gang eller noe da, tipper du er kjempelei
Gjest Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 tenker det har vært de lengste 11 dagene i ditt liv!! jeg gikk selv 13 dager over før jeg ble satt i gang, så jeg krysser fingrene for at du blir satt i gang med ballongkateter i livmorhalsen, det setter virkelig fart på tingene!! og alle sier at fødslene blir så mye verre dersom man blir satt i gang, men ikke her, visst varte den lenge, men med mye epidural og prøve å holde motet og humøret oppe ved å tenke på at babyen snart ligger i armene dine og studerer mammaen sin vil jeg bare si at det går kjempe fint!! krysser fingrene for at du blir satt i gang i morgen, hold oss oppdatert!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Huff, håper du blir satt igang snart da! Jeg gikk 14 dager over før de satte meg igang, Fødte for en måned siden. Fødselen min var heller ikke verre på grunn av at jeg ble satt igang. Fra 4cm og til jenta var ute tok det 5 timer. Riene startet først på 4 cm å, så jeg hadde ikke vondt før det. Riene ble fint bygget opp ved hjelp av drypp og jeg brukte kun lystgass. Rett og slett en drømmefødsel, så ikke bekymre deg og tenk for mye på hva andre sier om igangsettelse!!
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 20. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2010 hei hei.. kk idag på overtidskontroll. 12 dager over. ingen modning.. så da gjorde de ikke noe for kunne bli risikofullt..men fikk jo info skriv under sparke testen om igangs setting,blant annet ballong kateter og modnings piller.. så trenger man å være "moden" da???er ikke det derfor de pillene finnes?? skal tilbake torsdag samme tidspunkt for å sjekke modning da... jeg går ikke mer enn 14 dager over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå