Gå til innhold

Hei, jenter! Evigheter siden...gidder noen å se på meg? : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går..men TR har ikke dukket opp! Noen som kan se?

040685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar en titt imorgen med litt mer ro på meg:)

Ser du noe på meg?

Flere barn? Når? Kjønn? Ellers noe du ser?

291266

Skrevet

fomle med 2 prinsesser: :o Slutte å tulle nå da, jente..blir nervøs! : )

magica fra tryll: Skal bare gå en tur med hunden, så skal jeg se på deg etter det. Da har jeg liksom slått meg til ro for kvelden : )

Skrevet

ja men er jo du som spørr haha:) kan ta en titt på meg og om du gidd

:) har et innlegg lengre opp:)

Skrevet

Hei lieela, er graviditet i kortene mine, om du ikke er det nå så blir det veldig veldig snart tror jeg! :-D Lykke til!

Skrevet

Dere skal få tilbakemelding iallefall..det kan dere være sikre på!! Tusen takk for at du tok deg tid, Zassy : )

Skrevet

fomle med 2 prinsesser: Sant nok : ) Jeg skal sjekke innlegget ditt, bare se på magica først!

Skrevet

magica fra tryll: Jeg får frem hvile her..vet ikke om det sier deg noe, men det kommer flere ganger. Det er noen rundt deg som ber deg om å hvile, du skal ha ro rundt deg. Ikke nødvendigvis at du stresser, men du trenger ro i sjelen? Dette med et barn til, står litt stille. Dere er kanskje ikke prøvere?

Skrevet

Stemmer nok at jeg trenger litt hvile,ja;) Nei, er ikke prøvere-det er det store spørsmålet. Prøve på en til eller ikke liksom....

Tror kanskje ikke du er gravid nå jeg,men får juli som en bra mnd:) Tror det vil være bra for deg å knytte deg litt ekstra til naturens sykluser for tiden. Mulig du skal ut og reise også??

klem

Skrevet

jeg får opp at du ikke er gravid enda men at det blir rett rundt hjørne,at mai er ei veldig fruktbar mnd.

Skrevet

Veldig interessant altså : ) Skal gi tilbakemld når jeg har testet jeg!

Skrevet

test deg snart da...hehe

har du gidda og sett litt på meg.

når blir jeg gravid og kjønn.

f 28.4.82

Skrevet

Kult å se at jeg fikk forskjellige svar : ) Etter 3 dager over IKM, så kom hun i dag : ) Så det var noen av dere som hadde rett iallefall! :D

Skrevet

Får opp neste syklus. Mai er en god mnd. :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...