Gå til innhold

4 år, Bæsje-trøbbel............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4 år gamle jente har aldrig hatt noe problem med avføringen, eller det å gå på do.

Hun har vert litt hard i magen, eller, de i bhg har sagt at det har vert litt blod på papiret osv.

Har sett det noen ganger heime også, men siden jenta ikke har uttrykt at det er vondt eller noe så har jeg ikke sagt noe, bare bert bevist på fiber vann,osv.

Men nå har det låst seg. I påska så ble hun hard i magen, og da hadde hun vondt når hun skulle bæsje.

Og siden har det vert ett stort problem.

Hun sitter på do, og jeg må sitte der og holde henne i hendene. Hun sier hum må bæsje, men hun tør ikke. Hun tørr ikke, det er så voooondt, hun må, men hun vil ikke, hun tørr ikke......

Så kniiiiper hun igjen alt hun har, og nekter å bærsj, nei nei nei, jeg tørr ikke, bæsjene er så hard...........sier hun.

Men jeg synes ikke bæsjen egentlig er så hard........Men nå har hu fått 15 ml Dulphalac i 6 dager, bæsjen er fin og myk, men sammma mirakelet.

Dette er håpløst altså, hun kan sitte på do 1 time om morran, og jeg MÅ sitte der med ho..... Jeg skal på jobb og hun i bhg, så vi har kommet forseint noen ganger de siste ukene.

Dette er heilt fortyvilt..............

I går var det bare en liten "kladd" som kom ut, den var suuuupermyk, og når jeg tørka bo var det rødt og friskt blod på papiret.

Ikke mye, men.....

Men så får jeg jo ikke studere rompehullet hennes heller da.....så jeg vet ikke om det blodet kommer innenfra eller utenfra.

Hva gør jeg da?

Kontakter legen? Hva kan han gjøre, når ikke JEG får nærme meg, får iallefall ikke legen se på/i rumpa....

Jeg kan ikke kjrfte og skjenne på ho heller når hun sitter der på do, Men jeg blir så frustrert når hun sitter der og må holde meg i hendene og så diller hun og snakker om alt og innenting, og er blid og fornøyd, så kjenner hun bæsjen komme og hun hyler og skriker og roper NEEEEIIIIIII, og kniper igjen alt hun har.

Herres dette er vanskelig..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...