Ejlis Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Regner med at det er en dårlig kombinasjon? Har en sånn pakke, men regner meg at jeg ikke kan ta den verken nå eller når jeg ammer? og kan man rocke med rockering når man er gravid? Teite spsm men, men.
magica fra tryll Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Fikk beskjed på helsekost om ikke å ta 30 days under graviditet... Det med rockering vet jeg ikke,men stopper seg kanskje selv etterhvert;)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 med rokcering trener man magemusklene, så det er nok ikke en god kombinasjon. Mn skal jo ikke ta situps så da bør man vel ikke rocke heller.
Gjest Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Joda, du kan ta situps, men etter at magen stikker ut så har de ikke lenger effekt. Du kan rocke, men ikke med tung rockering pga at slag mot magen (som man får i en liten grad med tung ring) er risikabelt. Les brosjyren med info fra helsedep så ser du hvilke mageøvelser du kan gjøre når du stikker ut:) http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00118/Gravid_118459a.pdf
Mamma til to guttegull Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Man skal ALDRI slanke seg når man er gravid eller ammer. Legg derfor 30Days og andre tilsvarende produkter vekk i denne perioden. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå