Gjest Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Trenger tips nå, står helt fast her...Skal innrede gangen, men har foreløpig bare et vegghengt skoskap og noen knagger. Det er endel tomme vegger og trenger derfor tips til hva jeg kan ha der.
Fire småtroll Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hehe, har fire unger jeg så her er det praktisk innredet hele veien gitt Har to knaggerekker med hylle over, på disse hyllene har jeg 6 kurver. I de kurvene ligger alt fra reflekser til skopusseutstyr og ekstra hullstrikk til å ha under bena på dressen. Har en knaggerekke uten hylle over. Har to benker til å sitte på og som det er hylleplass under. Under her har jeg fire store kurver i samme materiale som de små kurvene over knaggene. En stor kurv til hver unge til votter, luer, skjerf, ullsokker og andre småting. Har to skostativer og et skap hvor det henger jakker, dresser, fleece, sko osv som ikke er i daglig bruk. Har en ganske romslig gang heldigvis, men bilder på veggene er det ikke plass til der
Tøffe Tøflus Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Ut over klesoppheng har vi et stort speil og en krokrekke til nøkler. I den øverste kommodeskuffen ligger to bilder som har ventet tålmodig siden før jul på at noen skal henge dem opp...
wirre;o) Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 bortsett fra litt møkk, sand og fingermerker i ulike høyder- jmfr unger fra1-4 år i huset- har jeg maling... og en knaggrekke med hattehylle ( eller omvendt om du vil) og en skohylle. Holder ikke på langt nær. Gleder meg til å få større gang!
lille sprelle Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 kunst, skohylle, noe til å henge klær på og en kommode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå