Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 rett og slett forbainna... Har en familie på farsia som rett og slett er til og skjemmes over. I flere år har jeg og tanten min ikke hatt kontakt pga konflikter i familien. Men i dag ville hun ha med alle på familievernkontoret. Jippi!!! Hun og sønnen satt og slengte ut av seg dritt til oss stakkarne som satt der og måtte ta imot. Synes mest synd på min kjære farmor som fikk skikkelig gjennomgå av sin datter på 52år og sønnen hennes på 23år. Skulle ikke været mulig og ha så lite respekt for en dame på 75år! Vi var 4 andre voksne mennesker der (alle i slekt), men ingen av oss kom til ordet. Og om vi fikk sagt noe ble det hele vridd på. Hele vitsen med møtet var at min tante plutselig føler seg utstøtt av familien pga mange hendelser de siste årene. Som f.eks krangling om arv når dama enda ikke er dø! Hun vil ha en unnskyldning fra oss alle og selvsagt er alt det som har skjedd alle andres feil. Hun og sønnen har vell ikke gjort noe!! Det endte selvsagt i tårer, er fortsatt sliten etter 2 timer ilag me disse menneskene. Vi kom selvsagt ingen vei, noe som jeg hadde sagt på forhånd. Det ble bare verre... Jeg har nå valgt og trekke meg helt ut, vil ikke ha noe med min tante og søskenbarn og gjøre, dette er ikke noe tap for min del. Orker ikke og utsette med selv og de andre jeg er glad i for disse 2 taperne. Beklager språket, men er så sint enda!! Vet alltid at noen må prøve og snu det andre kinnet til, men det er prøvd og det funker ikke. Det er som om noen bare må ka krangling, drama, faenskap osv rundt seg. Synd de ikke ser hva de mister med en slik oppførsel/innstilling! SINNA!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Trodde poenget med familievernkontoret var at alle skulle få komme til orde?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 FV-kontoret har tydeligvis ikke gjort jobben sin her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå