Gå til innhold

Er så i tvil om jeg vil ha et barn til.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 3. Har samboer. Barnefar har henne annen hver helg, pluss en ettermiddag i uka.

Har i det siste vært inne på tanken på å få et barn til, men er så i tvil. Vil jo ha, samtidig så er jeg så redd for at det blir for travelt. Er så redd for at det skal bli den store omveltningen med et barn til. Huff noen innspill her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen innspill sånn sett, men jeg er og veldig usikker på om jeg skal ha ett barn til. Føler meg utslitt nok med en ;)

Skrevet

Kan aldri tenke meg at det kan bli noe særlig travelt med en 4 åring og en baby, men klart det blir en forandring å begynne "på nytt" igjen. Fordelen med nr 2 er jo at du er erfaren og ting gjerne sklir lettere enn med nr 1. På sikt er det også veldig greit med flere barn, de underholder hverandre, så kan du gjør på det du vil ;-)

Skrevet

Har et barn som er under to og en baby på noen mnd.

Og det er meget slitsomt.

Noen dager er nesten ikke til å holde ut..men trøster meg med at det blir bedre med tiden..

Ikke meningen å være negativ men er nå slik jeg føler det.

Er sikkert litt lettere for din del med tanke på at barnet ditt er eldre.

Skrevet

Åhhh...jeg vil defintitvt ha flere...nå er våres bare 7,5 mnd og kunne tenke meg en til allerede....elsker livet som småbarnsmamma...elsker å se de vokse,steg for steg....se alt de mestrer ettersom tiden går.

Dessuten er han verdens blideste lille gutt,smiler og ler dagen lang.

De som før sa at man konstant er fnyorelsket,trodde jeg virkelig det hadde klikket for .... men for meg stemmer det helt klart.

Er alltid nyforelsket i min lille sjarmør og kan se på han i evigheter.

Håper virkelig på en til snart.

Stoler på deg Alva...du har tross alt 4 og har vært igjennom det noen ganger...men det er klart det kan være forskjellig for alle...alle er jo ikke like.

Men er enig med Alva...du er jo erfaren nå og en 4 åring og en baby,jeg hadde ikke vært i tvil...men det er meg da :-)

Lykke til med det du velger.

Skrevet

Min datter er 4,5 år.

Har lyst på en til på en måte.

Men jeg jobber 70 % bare, jenta går 100% i bhg, og jeg føler meg heilt energiløs........

Blir heilt matt når jeg ser veninder som har 100% stilling, og 2 og 3 barn, aldrig hjemme før 16:30, sure unger, stress, middagslaging, våte sandete klær fra bhg, lage middag, inn og ut av oppvaskmaskina, sette på vaskemaskina, nabounger ringer på, må bli med 3-4 åringen ut en tur, barnetv, bading, legging, og endelig sover sistemann 20:15........... Så skal det gjøres husarbeid, henges opp klær, sette på en til, legge sammen kllær, så skal mannen ha litt oppmerksomhet, og så stuuuuper man i seng kl 22............

Vel, jeg nyyyyyter mine 2 fridager i uka når jenta er på bhg, og jeg kjenner at jeg blir sliten i helgene.

Det er deilig å bare ha en å forholde seg til.

Så selv om jeg hasr lyst på 2 barn sånn sett, så vet jeg jammen ikke om jeg vil...........

Jeg har foreløbig sagt nei.

Kanskje når jenta er rundt 7-8 år...........da kan ho hjelpe mere, og er mere selvstendig.

Skrevet

Det rekker å ha unge med én mann ! Noe annet ender bare opp som en logistikksentral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...