Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 kan ikke vi få ha det norske flagg,og bare det på 17 mai? enig eller ikke? hvis jeg er rasist pga dette, så er jeg stolt av det!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Jeg er liiitt delt.. 17.Mai er vår dag, vår grunnlovsdag, og det blir rart med andre sine flagg.. Vi skal feire Norge, og ikke andre land. Men igjen, så er det jo fint at folk fra andre land vil hedre landet vårt og flagre med sine flagg for dagen vår.. Blir ikke enig med meg selv..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Klarer heller ikke å bli enig med meg selv i denne saken, så holder meg unna de diskusjonene
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg bryr meg ikke så veldig om akkurat den saken.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 meeen,hvis de vil hedre landet vårt, hvorfor ikke bare bruke vårt norske flagg?? virker mer som de prøver å skvise oss, sakte men sikkert ut.. =/ HI.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Det er Norges dag, så da burde vel alle ha norske flagg for å feire Norge! Har ikke noe med rasisme å gjøre, det har med å vise hvilket land som feires.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Synes det er flott at de som kommer fra andre land vil være med å feire 17. mai i Norge med sine flagg. Herlig!! Det jeg sliter med er nordmenn som på død og liv skal feire 17. mai i sine nye hjemland med å stenge trafikken og presse seg frem og sende bilder hjem til VG om hvor forbanna norskt de feirer i alle land fra Australia til Spania og Canada osv. Men når feks noen fra andre land vil feire sine nasjonaldager her til lands, da er det rabalder og tenners gnissel.. phøsj og phøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå