Jojo x3 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Veldig kjekt med en hvor treningsprogrammet blir bygd på slik at effekten og utviklingen blir større. Liker ikke pilates og yoga, det går forseint for meg..... Ønsker å trene mer, men ikke alltid så lett å komme seg ut når jeg er mye alene på kveldene.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Er noen som skryter av zumba cd'n, d er dans. Blir vist nok kjempe sliten og d er morsomt.
Jojo x3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 Ja, har hørt om det, kanskje jeg får sjekke det opp litt mer. Hadde ellers vært kjekt med flere forskjellige øvelser.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg har 1 plan om å kjøpe meg wii fit jeg da,, trenings spill, men er utsolgt de gangene jeg er på shopping, så bli nok nødt til å kjøpe det på nettet. :-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 30 days shred! Du finner masse gode resultater om du googler den videoen. Har kjøpt den selv, og skal begynne 1mai=D Så ingen resultater å vise til enda... Da er det 30dager med trening. 10dager lett, 10dager middels og 10 dager hardtrening! Så er det pause på 30 dager, og på'an igjen=) Kjøpte min på play.com for 69 kr!!! INkludert frakt=D
mozell Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Love is in the aiR, er det slik man skal trene med det programmet? altså 30 dager med trening og 30 dager av? Har nettopp begynt på det, trent i går og i dag...og enten er jeg i forferdelig dårlig form (altså, det er jeg jo, men...) eller så er det effektivt - for jeg blir skikkelig sliten
Jojo x3 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2010 Jeg bestilte den treningsdvd-en som du foreslo love is in the air. Gleder meg til å komme igang med hjemmetrening! Men, må jeg kjøpe vekter eller noe annet utstyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå