Gå til innhold

Noen som har treningsdvd å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig kjekt med en hvor treningsprogrammet blir bygd på slik at effekten og utviklingen blir større.

Liker ikke pilates og yoga, det går forseint for meg.....

Ønsker å trene mer, men ikke alltid så lett å komme seg ut når jeg er mye alene på kveldene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er noen som skryter av zumba cd'n, d er dans. Blir vist nok kjempe sliten og d er morsomt.

Skrevet

Ja, har hørt om det, kanskje jeg får sjekke det opp litt mer. Hadde ellers vært kjekt med flere forskjellige øvelser.

Skrevet

Jeg har 1 plan om å kjøpe meg wii fit jeg da,, trenings spill, men er utsolgt de gangene jeg er på shopping, så bli nok nødt til å kjøpe det på nettet. :-)

Skrevet

30 days shred!

Du finner masse gode resultater om du googler den videoen. Har kjøpt den selv, og skal begynne 1mai=D Så ingen resultater å vise til enda...

Da er det 30dager med trening. 10dager lett, 10dager middels og 10 dager hardtrening! Så er det pause på 30 dager, og på'an igjen=)

Kjøpte min på play.com for 69 kr!!! INkludert frakt=D

Skrevet

Love is in the aiR, er det slik man skal trene med det programmet? altså 30 dager med trening og 30 dager av? Har nettopp begynt på det, trent i går og i dag...og enten er jeg i forferdelig dårlig form (altså, det er jeg jo, men...) eller så er det effektivt - for jeg blir skikkelig sliten :)

Skrevet

Jeg bestilte den treningsdvd-en som du foreslo love is in the air. Gleder meg til å komme igang med hjemmetrening!

Men, må jeg kjøpe vekter eller noe annet utstyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...