Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Og når går det over til annen seng? Og hvilken type?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Guttungen min var litt over 2 år da vi byttet over til vanlig barneseng. Tror det er vanlig alder for bytte:)
Ladybug~N&E Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 min er 2år8mnd og sover fremdeles i sprinkelseng;) han trives så godt i senga så så gidder ikke stresse med å bytte. han hopper ikke ut engang. klarer, men gidder ikke;)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Eldste var vel ca 2 år. minste var 1,5 år. Da ble senga ødelagt, og vi hadde dermed ikke noe valg. Giddet ikke kjøpe noen ny da hun mest sannsynlig er siste. Eldste gikk rett til rammemadrass 90x200. Han har aldri ramlet ut av senga, selv om jeg i begynnelsen hadde lagt madrass på gulvet forran sengen i tilfelle. Minste fikk en uttrekksseng. Bygget i begynnelsen opp med noe forran så hun ikke skulle dette ut. Hun har havnet på gulvet noen ganger i løpet av natten i løpet av det første året etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Eldste var 2,5 år og fikk storseng siden vi trengte sprinkelsengen til nesta unge. Yngste er nå 2 år og kommer nok til å bruke den enda en god stund. Det vanligste er vel mellom 2 og 4 år.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Med eldsemann gikk vi over til stor seng når hun var 2,5 år pga neste barn hadde behov for senga. Nå bruker minstemann sprinkelsenga og han er 3 år og vi har ikke noen plan om å bytte enda.
erteposen + 4 Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Det kommer litt an på. Våre har byttet rundt 1,5-2 år, og med en gang de klatret ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå