Gå til innhold

hei jeg vil bli spåd..spår gjerne igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

noen som vil spå meg?

først.. har testet idag..ble negativ.. men har gått 5 dager over mensen..

først lurer jeg på om mensen kommer snart?

om ikke skal jeg teste igjen?er jeg gravid nå?

blir jeg gravid snart? og hvilket kjønn..

hvor mange barn får jeg..

jeg er født 2 april 1969

sambo er født 21 januar 1964

jeg spår gjerne igjen..

klem solrose1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg får opp mye glede rundt deg og en feiring.. vil tro at du er gravid jeg..men er jo rart du får negativ test 5 dager over tiden! Men jeg vil gå for at du er gravid! :) På kjønn er det en gutt jeg går opp. Mange til sammen er jeg litt mer usikker på.. men iallefall to gutter..tror jeg, litt usikker på det siste der!

Hvis du vil se tilbake lurer jeg på jobb, hva skjer med jobbsituasjonen min fremover? Vil jeg snart få en jobb og i hvilken retning? Er det noe jeg burde gjøre nå for dette?

Og når blir jeg gravid? Kjønn?

230982

Masse lykke til! Håper du er gravid! :)

Skrevet

trur mensen kommer mot helgen! Torsdag kanskje.. Fredag...

Trur du blir gravid i Juli/August... Med en liten jente...

ser du på meg? 280384

Når gravid? kjønn?

koslig og se deg her inne igjen=)

klem

Skrevet

jeg spår dere på et eget innlegg...

tusen takk for at dere tok dere tid til å spå meg..klem,solrose1

Skrevet

Hei! Prøvde å spå deg, men jeg fikk ikke opp noe graviditet på deg nå, og tror at mensen kommer rundt helgen. Fikk opp graviditet på deg i august med en gutt :)

Kan du se hvilket kjønn det er i magen min? :)

f.14071986

Skrevet

Har dere lyst å spå meg og med det samme*? Spennende tider framfor meg nå. Blir det noe graviditet dette året? Meg 260688 og Kent 260184. *Tusen Takk:)

Skrevet

Hei.

Jeg får opp at du ikke er gravid.Ser ei jente her'?noen av dere som har barn fra før?for jeg får opp at du blir gravid med en gutt veldig snart..rundt 17mai tider.

Ser du på meg?når blir jeg gravid og kjønn

f 28.4.82

min mann 10.1.81

Skrevet

Hei hei.. Prøver meg gjerne på deg, men er ganske fersk i gamet. Jeg får ikke opp noen graviditet i umiddelbar nærhet... Får opp sensommer/tidlig høst. Aug/sept tror jeg er gode mnd for deg. Får opp en gutt. Usikker på om det er 3 eller 4 barn totalt. Får opp begge deler faktisk.

Du må gjerne ta en titt på meg om du ønsker?? Har jeg en gutt eller jente i magen min denne gangen?? Når føder jeg? Forløpig termin er 17 oktober. :)

På forhånd tusen takk. :)

Skrevet

hei, jeg tror ikke du er gravid.. føler gutt på deg og mnd feb, tror kanskje det er mnd gutten kommer men kan også bli mnd du blir gravid.... hm

jeg lurer på om du kan se graviditet frieri skole eller jobb på meg? klem 011083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...