Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Vet det er mange navnedebatter. Denne debatten er ikke ment for å være stygg mot bånn navnene, men noen liker navn bedre enn andre, og som regel er det en grunn for at noen navn er misslikte. Jeg liker feks ikke veronica, fordi jeg kjenner ei som heter det som ikke er ei snill frøken. Man assosierer jo navn med personer Hva er dine topp og bånn 5 navn ! gi gjerne begrunnelse. Mine kommer, må bare tenke litt
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 For en dustegreie. Kan du ikke heller oppgi ditt eget navn, eventuelt hele din families, og så kan vi avgi poeng på dem? Helt anonymt, altså. For det har du vel ingenting imot?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 De kan jeg godt gjøre. Amalie heter jeg. Avgi gjerne poeng. Jeg er ute etter ideer til navn, kanskje bånn var en dum idee, men der ser jo ut til at kun negative debatter får leve her inne, er jo der folk engasjerer seg
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Bare dumt hvis det skulle ende opp med at nesten alle valgte blant f.eks. 5 ulike gutte- og jentenavn. Dermed ville mange elever i samme skoleklasse hete det samme. Ganske upraktisk, og lite spennende. Når man rangerer navn, blir det ofte oppfattet som om man samtidig rangerer de personene som faktisk har disse navnene.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Topp: Matilda Viktoria Eline August Vilhelm Bunn: Nathaniel Ronny Michelle Emma Chrisander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå