2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg skal på min første time i morgen og er kjempespent:) Noen andre her som har erfaringer?
Ccathrine Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Var til min 4 time idag Jeg fikk ekstra med murringer og mens smerter etter jeg begynte med akupunkturen. Man kan også oppleve at babyen våkner og blir aktiv under behandlingen. Idag lå Lucas å sparket under behandlingen.
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 spennende:) Har du flere timer hver uke,eller er det kun 1 time hver uke?
cecilie_86 Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg har ikke noen erfaring fra før, er førstegangs, men jeg skal også til første time med modningsakupunktur i morgen og er veldig spent! :-)
fresh Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 jeg var i mitt forrige sv.skap. Var to ganger, fikk 5 dager før termin og hadde en drømmefødsel <3
Rosa J10 Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Jeg hadde min første time i forrige uke og tok for andre gang i dag. Forrige gang merket jeg ikke så mye annet enn at jeg hadde vel noe mer murringer den kvelden/natten. Det skal samtidig nevnes at jeg ikke klarte å ta alle nålene første behandlingen. Den ene var virkelig vondt, så jordmor måtte ta den ut igjen. Hun sa det var en energinål og at det ikke var så farlig om jeg ikke tok akkurat den. Mulig jeg hadde merket mer forrige gang om jeg hadde tatt alle - ikke veit jeg! I dag fikk jeg alle nålene. Spent på om jeg merker noe mer i kveld. Hittil kjenner jeg meg bare trett og sliten. Om jeg går over termin, veit jeg jo fortsatt ikke Lykke til!
.:endelig:. Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Når begynner dere med dette? Kunne også tenke meg å gjøre det, men må jo vente en stund enda, er kun 28 uker..
juniorkrabaten Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Hvem tilbyr modningsakupunktur da jenter? er det på sykehuset, eller privat klinikker, spesialister? Høres jo litt spennende ut - kanskje noe å prøve for meg også?
1baby,og 1 spire Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Jeg har heller aldri tatt det før, men skal på min første behandling i dag. Er spent på å se om det har noen innvirkning i forhold til min 1 fødsel, hvor jeg ikke tok det. Så det var ei som lurte på hvor vi tok det hen. Jeg skal ta det hos jordmor, da hun setter dem gratis, ellers kunne man bare kontakte noen privat selv vis man ville det.Men syns det er greit å gå til henne , etter som hun følger meg opp ellers også.
Alice in w Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Jeg gjør det privat. 350 kr pr gang. Håper det blir verdt det. Skal til tredje behandling nå på torsdag - og har definitivt merket at jobbes mye i etterkant av behandlingene. Sover bedre og hodevondt er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå