Cupcake! Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Har en liten gutt som begynner å bli meget langhåret for tiden og tror jeg må prøve meg på litt amatørklipping. Stakkars gutt Har aldri klippet hår i hele mitt liv!! Noen som har tips å komme med?
*synne* Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Ja! Gå til en frisør, som har brukt årevis på å få seg den utdannelsen!
maimaimai Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Eller så kan du finne en passende bolle i kjøkkenskapet, tre den nedover hodet hans og klippe rundt. Om ikke det blir direkte kledelig, gir det i alle fall rom for mye latter og morsomme kommentarer over fotoalbumet de neste årene:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Det er nok ikke mulig å gi deg noe lynkurs i klipping, siden det er 3 1/2 års læretid. Men om du nå vil ha et tips så må det være: IKKE BRUK KJØKKENSAKS:-)) Den hakker mer enn den gangner.
Neijasså... Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Kjøp hårklippemaskin! Guttemammaer har det enkelt sånn, en runde med hårklippemaskinen så ser poden velfrisert ut. ) Hvis du vil klippe med saks så er det beste tipset jeg kan gi å bruke en skikkelig frisørsaks. Bestikk ungen med et-eller-annet for å få ham til å sitte stille (TV fungerer ofte, ikke PK, men hey). Og så er det bare å klippe i vei. Øvelse gjør mester, og det vokser ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå