Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 hva syns dere..jeg liker dem i den rekkefølge, tar imot tips i same sjanger
Gjest Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Liker dem alle, i samme rekkefølge som deg, men ville stavet Jaran uten d. I samme sjanger liker jeg også Håvard, Vegard, Sondre, Sturla
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Jarand liker jeg best, gard og så eirik, men liker egentlig erik bedre enn eirik. Liker også jorik
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 jeg liker også håvard og sondre veldig godt, men har de i nær familie så kan desverre ikke brukes...vet ikke helt med gard egentlig...blir ikke helt fortrolig med det, en tante som ønsker det
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Kjempefine navn synes jeg. Vi har Jaran (uten "d") som alternativ til vår som kommer snart, dersom det blir en gutt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 hm. har liksom ikke tenkt på med eller uten -d...vil gjerne ha det mest mulig lettvindt at enn sllipper "uten -d" hver gang...men kanskje det er omvendt...at en må da si med -d...hm..usikker...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Har en Sondre og en Ådne. Med sistemann vurderte vi også Sturla og Gaute.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Jarand er fint Det må skrives med d til slutt, ellers blir det jentenavn-aktig. Er ikke så glad i Eirik og Gard. Liker Gjermund, Gudmund, Kjartan, Tarjei, Tallak, Tollef, Olav, Asmund, Åmund
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 Janrand er fint Det må skrives med d til slutt, ellers blir det jentenavn-aktig. Er ikke så glad i Eirik og Gard. Liker Gjermund, Gudmund, Kjartan, Tarjei, Tallak, Tollef, Olav, Asmund, Åmund
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 Huff! Jeg er 16:08, så i det jeg trykket "lagre" at jeg hadde stavet Jarand feil, og prøvde å rette det opp. Det resulterte i to svar, det ene riktig og det andre feil. Ja, ja...
prebs Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Eirik er veldig fint. Ikke så glad i de to andre. Ellers er: Sigurd Sigbjørn Sigmund Sverre Olav Lars Håkon Tollef Einar Øyvind flotte navn i samme stil.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 Jaran er penest - men uten d! Hadde kalt babyen min det om det selv, hadde det bare blitt en gutt! ;-P Eirik og Gard er helt ok navn, syns ikke de er hverken spesiellt pene eller stygge. Halvor og Håvard er også fine navn, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå