Gå til innhold

jeg tror jeg blir gal!


togutter

Anbefalte innlegg

Han skriker, sutrer og skal helst være i fanget mitt HELE tiden.. Jeg får ikke gjort en ting mens han er våken..

Om han leker på gulvet og ser meg, så er det på'n igjen.. må omtrent sitte med han konstant mens han leker.. Har fått ei tann, og merker det er ei til på vei.. men syns kanskje han har vært sånn lenge nå.

Er det vanlig eller kommer jeg til å få en mamma-dalt gutt? ;-)

Han er veldig søt og snill også altså..vi er egnetlig veldig fornøyd med han selv om det kanskje ikke høres helt sånn ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov med en utblåsning av og til... hvem trenger ikke det i ny og ne?! ;)

 

Det kan jo være så mye gutten din jobber med; tenner, mage, seperasjonsangst eller "bare" at han her et STOOOORT mammabehov for tiden. Kanskje han trenger nærheten din, kanskje han trenger å bli utfordret litt på det hele... Det er dere som kjenner han best og heldigvis har du permisjon og har god tid til han og hva nå enn det er som beveger seg i han.

 

Snuppa min var sånn da det var tenner på gang; hold meg, bær meg og for all del ikke gå ut av synet mitt!!! :) Det er slitsomt i lengden..

Har desverre ikke noen gode råd egentlig. :/ Hold oss oppdater og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det blir sagt er de ofte slik i denne tiden med tenner, de lærer seg nye ting som krabbing, gå, osv.

 

Godt å få det ut her! Skrik i vei her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går vel i perioder. Vi hadde det også sånn, men nå er det litt bedre igjen. Men tror de har godt av å bare sutre litt. De må jo lære at de ikke kan få det som de vil hele tiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...