Gå til innhold

tema langt innenfor min komfortsone: hemoroide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå prøvd alcos anal (men bare i to dager) Fikk en gigantisk hemoroide på lørdag. Jeg har lest at man skal klemme på dem. og det har jeg gjort. Jeg har klemt slik at den har "krympet" men den kommer tilbake. Synes bare den blir større. Det hele er jo fryktelig ubehagelig. Skal til lege om en uke, for noe helt annet, men må vel bare bite det i meg og ta opp dette her.

Usj, kjenner at jeg gruer meg allerede. Vet at det er helt naturlig og bla bla bla, men det kjennes ikke naturlig ut og stikke rompa mi opp i legens fjes, nei!

Er det noe som virker bedre en slacos anal jeg kan kjøpe????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å legge deg med stumpen i været og ha is på? Pakk inn isen i en klut eller noe sånn og ligg der i 15 minutter. Deretter prøver du å dytte hemoroiden innenfor. Jeg forsøkte dette med hell, tipset fant jeg i boka til Gro Nylander.

Men noen ganger har det liksom gått for lenge til at dette funker (fordi blodet har klumpet seg) og legen må fjerne den. Litt vondt men du får bedøvelse:)

Skrevet

Takk for tips og mager trøst:p

Skrevet

Etter min første fødsel fikk jeg gigahemoroide...auauauau...

Alcos Anal funket ikke i det hele tatt. Kjøp Scheriproct salve, det tar knekken på det! Og når du skal til legen, få resept på Scheriproct stikkpiller. Kombinasjon av de brukte jeg etter oppskrift fra føden, og det gjorde susen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...