Gå til innhold

Da er jeg ferdig, skal ALDRI mer føde :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille frøken innabords kom som en kule i helgen, etter 6 timer med maserier lørdag morgen var det bom stopp i 12 timer (stemning i heimen), for å starte på igjen med et skudd lørdag kveld, deretter var det hele over på 4 timer.

En nuuuudelig liten jente med mørkt hår og store våkne øyne! Har kommet hjem fra kk nå og nyter hjemmetilværelsen mens husbonden rydder, og storebrødrene koser om kapp:)

Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille :-)

Skrevet

Du skal aldri si aldri ;)

Gratulerer så masse.

Skrevet

Gratulerer! Så hekkplante-planen funka? Skal hun hete Tuja? ;-)

Kose deg masse og nyyyyt den siste fødselspermisjonen da!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille tulla :-)

Skrevet

Hipp hurra!!!! Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Jeg sa også aldri mer, men blir jo babysjuk rett som det er.... så vi får se...

Skrevet

Å, jeg er misunnelig på deg som er ferdig med denne fødinga! Skal føde denne leieboeren til sommeren, også er det finito finale her også! :-)

Gratulerer så mye med jenta!

Skrevet

GRatulerer så mye med lillejenta !

Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer så masse med vesla! Godt hun endelig bestemte seg for å komme ut!

Skrevet

Gratulerer så mykje med jente! Kjenner eg er øøørlite misunnelig :o)

Skrevet

Gratulerer så mye :o)

Kos dere!

(Og gi meg fødestøv! *lol* Nå er jeg på dag 1 av overtid.. )

Skrevet

Sender masse gode vibber din vei:) Ja, det ble en liten Olivia som kom, Tuja får evt være en mye ubrukt mellomnavn hun aldri får vite om:))

Trodde forresten ikke idyllisk lykke med to storebrødre kunne være så høylytt....OIIIIIIIVIIIAAAAAAAAAA!!!!

Skrevet

Gratulerer! Kjenner den gode følelsen, jeg hadde det også slik når vesla ble født. Aldri mer! Kos deg med den lille :-)

Skrevet

Nåååååååw så herlig:-D Gratulerer så utrolig mye, misunneligmisunneligMISUNNELIG!!!!!!

Gjest vinterbrud
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta!

Skrevet

gratulerer!

hadde vel ikke sagt aldri i din situasjon, selv "fødte" jeg i 4 uker.... og har ikke flere liv og avse, så her er det helt sikkert aldri.

Skrevet

GRATULERER med barnet!

Jeg forstår at du aldri vil føde mer. Vi er i samme båt sånn sett :-)

Skrevet

Ja jeg skjønner ikke at folk får tre barn (som jeg selv nå har, men ok...)

Første gang du føder ANER du ikke hva du går til, andre gangen tror du (håpløst nok) at det blir bedre enn første gangen, men dengang ei, og tredje gangen, da VET du jo at det er vannvittig fantastisk grusomt forferdelig vondt...

Nei, her skal det både klippes og knytes, så vi sier oss vel fornøyd med mini-bølingen vår:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Om noen uker er det min tur, gleder meg til å få fødselen overstått:)

Skrevet

Må sies at av mine tre fødsler, hvor det har vært både vakuum og stjernekikker, så har denne siste vært relativt grei og egentlig ganske flott!

Lykke til med det forestående:)

Skrevet

Så bra at den var relativt bra da. Du fikk jo med deg noen gode tips, mener jeg!! Haha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...