Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Er det noe vits å ta 3d-ul da?? Noen som har gjort det?. Er temmelig sikker på at veslejenta her ligger med hodet ned, for det sparker alltid under ribbena. Kan de se henne da? Teit spm, men
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 ja hvis de ikke gjemmer seg med ansiktet mot morkaka og slike ting så kan man det...vår ville ikke vise seg frem noe særlig, bare halve ansiktet - la armene for og gjemte seg vekk
Gjest Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Med hodet ned er ikke noe problem, men om hodet er festet så har det sunket litt ned i bekkenet og da er det ikke sikkert du får se det på ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Er 28+1, er på fredag jeg skal dit, så er da 28+5 HI
Gjest Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Da er det veldig lite sannsynlighet for at hodet har sunket ned. Du får sikkert kjempefine bilder:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Er hodet festet allerede da? Jeg tok ultralyd i uke 28. Ingen problem det. Babyen min låg i forskjellige stillinger underveis. Noen ganger med hodet ned, men snudde seg etterhvert, Hadde også ansiktet inn mot morkaka en stund, og da var det ikke så lett å se. Ikke alle bilder som var like fine, men noen brukendes ble det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå