Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Har i perioder hatt små blodstriper i utfloden, men har av jordmor fått forklart at det er bare små blodkar i livmorhalsen eller skjeden som sprekker. Ingen ting å bekymre seg for. Men i går ble det mørk brun utflod, som gammelt blod liksom. Og litt mer enn bare en liten stripe...... Er 35+1.... hva hadde dere gjort? Har prøvd å ringe jordmor, men hun er bare opptatt. Akk!
fresh Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 det hadde jeg også. Er det samme som blodkar som kansje har sprukket, men ikke komt ut som "friskt" blod, men "gammelt" hvis du skjønner. Ingenting å bekymre seg for. Kan ofte komme i forbindelse med sex.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Ville kanskje sjekket det uansett? Alle blødninger i 3. tri skal sjekkes...
adie Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 var hos jm i dag og spurte om dette,for jeg har det også.... hun mente at det var modning....var visst ikke noe å bekymre seg for..
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 hvor mye mørkt er d? bare flekker eller mer? alle blødninger så sent burde sjekkes..syns d er bedre å sjekke engang efor mye enn for lite!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2010 Fikk til slutt kontakt med min lokale jm. Hun ba meg ringe føden. Der fikk jeg beskjed om at det sansynligvis er rester etter en sporblødning eller modningsblødning. Hun jeg snakket med på føden sa at jeg ikke trengte komme inn siden jeg kjente mye liv, men om det endret seg enten med tanke på liv eller mengde mørk utflod skulle jeg ta kontakt igjen. Jeg håper bare det er en modningsblødning slik at noe begynner å skje. For jeg er lei, selv om jeg er 35+1 i dag og har en stund igjen........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå