Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Måtte be mannen min komme hjem. Har alle barna våre hjemme og er blitt syk selv. Har migrene og 39.5 i feber. Er skikkelig sylta. Han begynte tidlig idag for han hadde tenkt å jobbe overtid til 1800. No problem det, men nå er jeg dårlig. Så han kommer hjem 1430. Men jeg føler meg slem som ber han om det
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Åherregud, snakk om selvutslettende. Neida, hvorfor skulle du ikke ta deg av alle unga med høy feber og migrene. Stakkars mannen som må komme hjem...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 utrolig at du klarer å sitte på pc med migrene Jeg er omtrent vært dødens da. Klart mannen din må komme hjem. Slik er det å være famile. Ring med en gang....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 I en familie så er slikt helt normalt, og ingenting å få dårlig samvittighet for..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg ligger på sofaen.. Jeg har tross alt barn oppe så jeg må jo nesten være våken selv. Føler bare det gir dårlig inntrykk når mannen min er nyansatt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Ja, sånn føler jeg også det.. At det er normalt.. men han er nyansatt og sjefen hans er ikke videre imponert over at iløpet av de mnd han har jobbet der har barna våre vært imponerende mye sjuke
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Jeg er i hvertfal ikke i stand til å sitte på nettet hverken med 39,5 i feber eller med migrene. Hvis du greier det mens du har begge deler, til og med med flere barn å se etter samtidig, kan du i hvertfal trøste deg med at du tåler både feber og migrene godt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Hva er det med dere to da? Kan dere ikke godta at ikke alle har samme migrene? Hva gjør alenemødre tror dere?Med barn og migrene? Noen har faktisk ikek noe valg. Dere er så sure og bitre drittkjerringer her inne. Skjønner deg HI, jeg tenker også sånn. Og jeg har og migrene. Og MÅ være våken. og MÅ gjøre ting for å holde meg våken. Eneste som hjelper. hilsen ikke hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå