Gå til innhold

Sniker meg forsiktig inn hos dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg og forloveden enige om at det er på tide med en liten økning på familien! Kan tro man gleder seg! Er midt på flyttefot nå, da vi enderlig har funnet det perfekte huset, hvor vi føler det er ok å få barn :)

Håper å bli kjent med dere, så jeg da har noen å dele det hele med, da vi ikke kommer til å si noe til familie eller venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er litt i samme båt som deg, har nettopp begynt å prøve.

Lykke til!

Skrevet

så bra, at det nå er bestemt.

Velkommen skal du være!

Skrevet

gratulerer og lykke til med prøvingen :-)... har vert der siden juni ifjor jeg... og håper enda..

Skrevet

Takk jenter :)

Vi valgte i fjord (juni) å stoppe opp med bruket av p-piller, gikk over til kondom, da vi ville gi kroppen min tid til å forberede seg, men vi var ikke like enige i når vi skulle starte prøvingen, jeg ville i fjord vinter, han ville først til vinteren igjen, så kom vi over drømehuset, som vi eier nå, og nå som vi er flyttet inn (prøver å plasere alt) så sa han i går kveld at det kunne jo være en passende innflyttnings gave til hverandre, at vi nå er prøvere!

Aldri vært så lykkelig som når han sa de ordene, tror kanskje det overgår dagen han fridde (men bare tror, for jeg var veldig lykkerlig den dagen også)

Er ikke lett å starte opp igjen med utpakking igjen i dag, mest lyst på å sette meg ned og smile/le/gråte i ren ekstase resten av dagen. Men, gjør jeg det, så vil det vel ikke stå ferdig innen man blir gravid!

IKM er da 16 mai :) da blir vel EL ca 6 mai (om jeg ikke har regnet feil)

Skrevet

Ååååååå... miss.night. Du er så heldig. Jeg går og venter på å få samme beskjed fra min mann. Jeg er veldig klar, men han trenger litt mere tid. Vi har en på snart 2 år fra før, så jeg føler det er på tide med søsken.

Er inne på bli gravid og smugtitter litt hver dag. Det resulterer jo i at jeg blir enda mer klar.

Du får ha masse lykke til med prøvingen. Håper jeg kommer inn som aktiv prøver snart jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...