Venterpå#2 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Har termin i morgen, og var til kontroll hos legen idag. Alt var bra - som vanlig (virker alltid som han har så dårlig tid..så han gjør bare det vanlige hver gang - bt, fosterlyd og spørr meg hvordan det går) men jeg er så lei og utålmodig nå..og etter å ha lest om alle her inne som har blitt strippet og i hvertfall blitt sjekket om de er moden, så spurte jeg legen om han kunne gjøre dette.. fikk da et klart svar om dette var ikke noe som han kunne gjøre på meg nå, bare for å prøve å få fødselen igang..babyen kom når den var klar. MEN, fikk ny time i neste uke, og han sa at hvis jeg kom til den timen, ja DA kunne han gjøre det...hmrf.. duste-lege..ville at han skulle gjøre det i DAG ! har hørt om så mange hvor slimproppen/vannet går samme dag som det blir gjort, og at fødselen starter like etter.... jeg vill oooooog.. huff..måtte bare syte litt.. nå har jeg spist havregrynsgrøt med MASSE kanel, og tenkte å hive meg rundt å vaske gulvet..hehe..-evig opptimist!!
Gjest Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Trøst deg med at det er mange som opplever at det ikke setter i gang annet enn noen få maserier og så tilbake til å vente. Begynner liksom å håpe da, også skjer det ingenting:( Men nå kan det ikke være lenge igjen å vente. Prøv å finne på noe morsomt så du glemmer at du venter (haha, det er sikkert lett i en megagravid kropp da....)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hehe, skjønner du er utålmodig. De fleste leger gjør akkurat som din; sjekker bare kjapt at alt er ok. Ønsker du noe mer, anbefaler jeg heller å gå til jordmor. Du får prøve å hoppe i høyet eller noe;) Det _har_ jo funket for noen;)
Venterpå#2 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2010 Ja jeg har gått til jordmor i tillegg til lege..men har ikke flere timer der nå..syns egentlig det er litt rart jeg. Lurer på om jeg skal ringe å høre om hun kan gjøre noe kanskje..?
Athene75 Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg skal til jordmor på torsdag, en dag etter termindagen og hun ville strippe meg da om jeg ville....men hun sa at hun gjorde det aldri før termindagen var passert...
Venterpå#2 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2010 ååh..heldig du..tror jeg ringer til jordmora mi jeg..
Athene75 Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 ja kanskje jordmødrene er mer villig til å gjøre slikt, jeg vet ikke jeg
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Jeg ble strippa med førstemann på føden. Kom inn 10 dager på overtid med masrier. Det gjorde så inni h#¤%& vondt at jeg komme ikke til å be om det...(Enda ble ikke jenta født før etter 2 døgn heller)
Ronja&Odin Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 er ikke noe godt og bli satt igang, fødselen blir somregel værre hvis man blir det, en at man venter til kroppen gjør seg klar selv.. vent ei uke og ha tålmodighet=) du har jo ikke termin før i morra:)
vero:o) Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 jeg ble strippa for to uker siden..slimproppen gikk...og har hatt vont siden..men skjer jo ikke noe alikevel,så kanskje like greit og la vere,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå