Gjest Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Nå er jeg så frustrert at jeg snart dør på meg.... Jeg har 1 gravidbukse, og ellers kun vanlige olabukser. Nå må jeg vrikke og danse for å komme ned i gravidbuksa og når den endelig er på presser den på feil sted så jeg må på do med en gang. Har nå hatt den av og på og flydd på do seks ganger. Det må være lov å gå ut i tskjorte og truse når man er gravid og for stor for klær? Eller går det an å søke NAV om en butikkflyer sånn at jeg kan få tak i gulost selv om jeg ikke kommer ut av huset?
Venterpå#2 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 hehe, føler med deg !! Har og èn gravidbuske som er TRANG og jeg er dritt lei alle klær generelt nå..vil bare gå naken !!! unngår å gå ut av huset med mindre jeg MÅ..bare for å slippe å kle meg "presentabelt"..!! Du kan jo prøve å ringe nav og høre hva de mener om saken ;)
2010 Mammaen Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hehe - ja forsøk NAV - de stiller nok opp ;-)
SpongeBob Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Nanny Ogg ville da aldri la seg se offentlig i bukse - sats på kjoler som oss andre! Vemmelige bukser som rekker til langt oppunder armene og likevel sklir ned...
Gjest Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Nei du har rett:) Den havnet uansett i søppla på vei ut....Litt frustrert, ja... og faren er stor for at det flyr noen hundrelapper på et kjøpesenter når han som skal holde veska mi og si at jeg kler alt jeg prøver kommer hjem fra jobben....
SpongeBob Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Lykke til på kjøpesenteret i truse og t-skjorte:)
Gjest Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Ja, NAV sa nei til å betale for handleslave for meg så da får de bare belage seg på å måtte se cellulittene mine på nærmeste kjøpesenter. Jeg skal ta den lengste t-skjorta jeg finner altså. Og en sånn svær Pierre Robert truse.....
Athene75 Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Ja slitsomt nå på slutten som alle klær er for små. Jeg har en bukse, men må jo vaskes av og til den også....ellers går det i tights og joggebukser...så ser virkelig ikke noe lekker ut når jeg er ute nei. Nei la ungen komme, og vi får begynne å bruke våre vanlige klær snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå