Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg gir meg over! Er det mulig å traumatisere et barn så sinnsykt? Helt jævlig! Jeg ville ikke hatt en barn med det navnet i min omgangskrets!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Skal du lage en egen hetsetråd om dette også nå da! Hva heter barna dine da? Av mangfoldet som florerer i navnegården i disse dagene synes jeg ikke dette navnet skilte seg spesielt negativt ut i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Kan du ikke droppe det? Blir for dumt, dette her.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 HI HER! Min barn heter Oskar og Maja. Ikke spesielt mye barnemishandling det vel?
Gjest Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Hva er det som er så fælt med det navnet? Jeg kan tenke meg du synes det er Janus, siden du åpenbart er så barnslig at du bare tenker rompe og tiss. Jeg synes Janus er et veldig fint navn jeg, sliter faktisk mer med å synes Emilian er fint ( Misforstå meg rett, mammaen til Janus Emilian )
RødRev Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Jeg kan ikke skjønne at andres navnevalg engasjerer deg sånn, HI. Greit nok hvis noen selv lager en tråd, der de ber om din mening, men dette blir for dumt. Hvis ungen blir traumtisert, så er jo det på grunn av folk som deg; IKKE på grunn av navnet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Egentlig burde de teite trådene hennes vært ignortert! Som rødrev sier, om ungen blir draumatisert, så er det pga slike som hi, ikke navnet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Greit nok at sikkert mange har meninger om navnet men vær så snill...vis litt respekt!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Fytti helvette, du har jaggu problemer!! Helt greit at folk har ulike meninger om navn, men å henge det ut på en sånn side, der du faktisk vet at moren til barnet kan lese det, er rett og slett lavmål.. Jeg ville faktisk hett noe som var 10 000 ganger verre, enn å være som deg.. Og spør dere meg, så synes jeg navnet er veldig fint. Kjenner mange som heter en av delene..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 hva i helvete er dette for en tilbakestående person som har interresse av å lage en jævla tråd om dette? herregud jeg må LE av deg HI! fy faen hvor idiot du er, jeg synes synd i deg!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 hva er vitsen, og hva vil du oppnå med denne tråden?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 I min oppvekst stod det Janus på pakker med stillongs og ullundertøy.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 Eh, så da er det ikke et navn? I kjøleskapet mitt står Tine og Nora om hverandre, i skapet står Sunniva og Marie. Barna var kledd i Tom og Trine i vinter. Hva var poenget ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå