silje3 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei! har et lite problem ang terminen min... ul terminen er 10. juni, men mens terminen min er 30. mai.... Er kjempestor i forhold til ul terminen min.( sf mål og vekst kontroll på sykehuset), var ca +27 % større i uke 31.... mwn ikke mer en +10% i forhold til mensterminen min...... vet de tar som regel kun hensyn til ul terminen på sykehuset og det er den vi " skal" ta hensyn til, men overlegen på sykehuset sa det at han nesten ville tru på mensterminen min og at ul terminen kunne vere feil.... så han mente d at jeg evt. skulle på overtidskotroll 2 dager FØR ul terminen min.... Hva skal jeg tenke da som termin? blir helt forvirra jeg....
Gjest Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Det blir vanskelig å svare på, men jeg ville nok ha forholdt meg til mensterminen så lenge størrelseavviket er så stort og overlegen går med på å ha deg på overtidskontroll når du er mensterminovertidig.
Prinsesse Kuul Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Be om en kontroll paa sykehuset rundt UL-terminen, om du fremdeles er gravid. Hoeres jo ut som du foeder foer den tid, da
silje3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2010 Går på kontroller på sykehuset, skal på ny vurdering ca. 12. mai.... spennandes.... er tredjegangs
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg tror jeg hadde sotti ned benet og sagt at vi følger mens term med tanke på at du ligger så mye over i mål. Det er 15 dager mellom mens og ul termen min, emn vi følger mens termen min for jeg er 100% sikker på min term og ungen er litt over gjennomsnittet, så jeg går ikke en dag lenger enn 5 dager over min term, for jeg nekter føde stor unge pga dårlig fødselshistorikk, hvis ikke bestiller jeg ks, og det har legen gått med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå