Gå til innhold

Ang barnedåp og gjester(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det frekkt hvis dåpen lander på en dag som ei filletante(svigerinne,gift me bror min) ikke kan komme pga hun er på kånetur?

Er ikke mange ledige helger i sommer hvor mest mulig av valgte gjester kan komme,og vil ikke vente til etter sommeren sent i August for da vet jeg at dåpskjolen vi vil bruke er for liten.

Er ikke lett dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde villet ta det som passet meg/dere best. Det er alltids en eller anna som skal noe ..... :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt hensyn til det. Ta den dagen som dere synes fungerer best, er alltid noen som ikke kan komme uansett.

Skrevet

nei syns jeg ikke er frekt. ta den dagen dere vil og hvis ho så gjerne vil være der i dåpen så får ho droppe turen sin, det kommer flere turer aldri en dåp til, til den du venter nå:)

Skrevet

Gjør det som passer dere, ikke gjestene sine planer....enig med at det går an å utsette turen, en dåp er jo mye større!

Skrevet

Ta den dagen som passer dere best, men ikke bli fornærmet dersom noen av gjestene ikke kan komme pga andre planer:)

Skrevet

Jeg syns ikke det er frekt. Du skulle hørt broren til samboeren du når jeg fortalte at vi skal ha dåpen på hans 19års dag, han spurte om jeg kunne bytte dag, å som svar fikk han "bare gløm det, det skjer ikke". Så er det noen som er frekke må det være meg:)

Broren min døpte sin sønn mens min søster var i syden, å min søster døpte sin sønn mens jeg var på hundeutstilling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...