Gå til innhold

Noen her med tattovering? Hvor og evt hva? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer. Selv har jeg en stor blomst på underarmen ;) Egentlig var ikke det helt planen, men har blitt veldig glad i den nå :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har "mamma" på gaelsk over venstre ankel. elsker den, angrer ikke en dag, og har hatt den i mange år :)

Skrevet

Pentagrem på håndleddet, Carpe Diem (minnetatovering) på underarmen, drage på leggen og en sol mellom skulderbladene :)

Skrevet

Jeg har 3. En liten søt rose på magen. Den stod når jeg var ung og stram og etter et par fødseler så ligger den horisontalt....Noe å tenke på for unge damer som vurderer magetattis:)

Også har jeg en på hver overarm; et oppstæsja hjerte og et sverd med en drage på:) Ville vært velgdig rart å se meg i speilet nå og ikke ha litt farger på armene:) De blir en del av deg selv med tiden.

Skrevet

Haha, skriveleif!

Pentagram!

Skrevet

Har også en på underarmen. Har hatt 2 behandliger med laser for å fjerne den, men etter en liten prat med samboer igår har jeg bestemt meg for å beholde den allikvel. :) Tenker likssom at det er så flaut å vise den fram. Spesielt til de i familien. Men selv liker jeg den veldig godt. For meg betyr den veldig mye. Så må bare tenke på det. Men hadde jeg tatt den idag, hadde jeg ALDRI i verden valgt et så synlig sted. hehe

Skrevet

Har en thor's hammer på leggen med runeskrift under (hemmelig hva som står) :P

Skrevet

hehe. nå ble jeg nyskjerrig :P

Skrevet

Tors hammer, ikke Thor's. Vær så snill. Og hvis jeg treffer deg, kan jeg lese hva som står ;) Det er en del mennesker som kan runeskrift, så håper for din del ikke det er noe du ikke kan si høyt.

Skrevet

En liten glorie i nakken:)

Skrevet

En tribel "sak" med blomster osv nedover hele ryggen.. Fra nakken og nedover den ene rompeballen. Jeg er fan av stooore tatoveringer!:))

Skrevet

har et 15 cm stort kors, midt i mellom skulderbladene!:)

Til minne om min pappa som gikk bort av kreft..

Har hatt tattoveringen i litt over 1 år. Å angrer ikke en dag.

Verdens nydligste tattovering i mine øyne =)

Skrevet

Har en tribal i korsryggen

kinesisk tegn ved trusekanten foran

Navnet på barna mine på leggen :)

Skrevet

Ja, det har jeg visst!

Ser den ikke selv til daglig så glemmer ofte at jeg har den :)

Vet ikke arealet, men den går fra skulderblad til skulderblad og opp til nakkehårene.

Motivet er en sexy, naken alv, med sommerfuglvinger. Hun sitter med beina i kryss, så man ser ikke rett "hjem" :)

Skrevet

Har 6 stk.

-Ett kinategn for ''M'' bak øre (for min avdøde sønn),

-en tribal på overarmen,

-en tribal på håndleddet,

-en tribal-sol mellom skulderbladene med kinategnet ''R'' inni for mine to andre barn,

-skrift på underarmen

og en tøff flaggermus forran på den ene ankelen!:)

Og flere skal det bli, når økonomien tillater det!:)

Skrevet

Har en liten apekatt på skulderbladet.

Også har jeg forbokstavene mine på låret, det ser ikke ut som bokstaver om man ikke titter nøye, det ser heller ut som en liten tegning. Om jeg ikke bruker alle bokstavene til min mann så er det hans bokstaver også, så kan nesten velge hva det er.

Jeg angrer ikke på noen av de og har planer om å ta to til. De to har mine barn laget, jeg må bare finne ett sted jeg vil ha de, som jeg tørr å ta de.

Skrevet

Tatto er HARRY,alle har det,er mer unikt å ikke ha!Snart er det ut igjen,og da sitter mange med store blomsterkranser på kroppen de må ha for alltid...Ikke kult!

Skrevet

Jeg har en rose med en liten sommerfugl og ett lite hjerte ved siden av, omrisset av en tribelignende bord på høyre overarm..Tok den når jeg var 18 år og har blitt en del av meg nå.

Har en due med ett kors hengende under seg i ett kort kjede på høyre legg...den ble tatt fordi jeg alltid har syntes kors er så vakkert samt att det er ett minne til min far som døde alt for tidlig.

Neste sommer håper jeg jeg får tatt en til, som skal være en hyllest til mine herlige barn og det største jeg har opplevd - det å bli mor...har nå tre barn, men prøver på nr fire nå så derfor anser jeg det som lurt å vente!

Skrevet

Mulig HARRY men vi som velger det er jo selv inneforstått med hva vi gjør og de blir en del av deg så kommer nok ikke til å angre gitt...!

Tattovering har vært ute en stund,men en primitiv gammel kroppskunst som mange liker...

Skrevet

Jeg har tre tatoveringer og har tegnet alle selv :) Den første er en flyvende due i profil på venstre skulderblad. Tatovering nr to er syv sommerfugler som flyr oppover fra høyre rumpeball til høyre pupp og den tredje tatoveringen min er mitt biologiske etternavn tatover bak på anklene "Brenes" på venstre legg og "Morales" på høyre, slik at man kan lese det korrekt når en ser meg bakfra :) Og flere kommer nok!

Skrevet

Mange med tattovering her ja :)

Angrer på min jeg :( Har den på armen. Den syntes jo VELDIG godt om sommeren, så vurderer laserbehandling. Det er mye grønt i den så det er vel en dårlig ide. Grønt blir bare 80% borte. men men...

Skrevet

Har navnet til snuppa mi nederst på siden av kors ryggen, men har tenkt litt på å ta den bort selv om den er ganske ny. Det er fordi at jeg har blitt alene mor nå, og har begynt å date en kjempe fin fyr, men han sier det plager han når han får navnet til snuppa så tydelig opp mens vi har sex noen ganger. Det blir litt feil, syns han ogdet skjønner jeg jo.. Uff, burde kanskje tatt det på armen eller ett annet sted.

Skrevet

Jeg har en nydelig tatovering til minne om min avdøde bror. Den er på underarmen.

Det står kjelenavnet, og har glorie og englevinger over seg.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg har en K for min sønn på hånden. Den er plassert sånn at jeg kan bygge videre på den når jeg får flere barn, og når jeg er ferdig med unger, planlegger jeg å "pynte" på den med noen fine symboler.

Også har jeg en liten marihøne på foten (på vrista, til høyre), men den ser jeg så sjelden at jeg nesten blir overrasket hver gang jeg tar av meg sokkene, hehe. Tatovering oppå foten er dødslekkert i åpne sko, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...