Gå til innhold

Treff for oss rundt 30 i Oslo


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

Etter forespørsel starter jeg ny tråd med en presisert overskrift :)

 

Flere har etterlyst treff for oss rundt 30. jeg foreslår treff på People & Coffee v/Sentrum Scene lørdag 8. mai.

 

Kom med innspill om tidspunkt/sted ikke passer og gjerne andre forslag.

 

Flere har meldt sin interesse, ref. "Treff i oslo"-tråden og "førstegangs over 30"-tråden.

 

Jeg lager også en tråd på 2. trimester-siden og facebooksiden etter som aktiviteten her er litt lav :)

 

Litt om meg: Førstegangs, 29 år og bosatt i bydel Grünerløkka. Har termin 1. sept og fødeplass på Riksen. Venter ei lita jente <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir gjerne med!

Er førstegangs og venter også en liten frøken, ser det ut til. Termin 26. august, og fødeplass på Ullevål. Er 35 år og bor i bydel Grünerløkka. :o)

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Flere som har meldt sin interesse på flere tråder. Jeg har foreslått kl 12:00 lørdag 8.mai. Ser det ut som vi blir flere enn fem stk tror jeg at det må reserveres bord, men avventer enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være lurt å skrive i 2 trimester forumet at treffet er for de som skal ha barn rundt september mnd:-)

 

Veldig bra tiltak, hjertelyd! Jeg er med! Førstegangsfødende, 33 år, bor i Nydalen, termin 22 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bra tiltak- vi blir sikkert flere etterhvert som vi nærmer oss september.

 

8. mai passer for meg.

Grünerløkka, 33, førstegangs, 18. sep.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med selv om jeg bare 25.. ? Førstegangsfødende og venter en gutt. Ble satt frem litt på ultralyd, så ny termin er 27 august da.

Bor på Bogerud.

Skal føde på Riksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg skrev et annet sted: Jeg synes ikke det bør settes noen aldersgrense, det er et treff for oss "rundt 30" og da får alle vurdere om de passer kategorien :)

 

Mentalt ligger jeg å vaker rundt 80 år ett sted, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mange kategorier her..men er gjerne m på treff:)

Men jeg er andregangsfødene - håper d er i orden?:=), 29 år, termin 2.sept m fødeplass på Rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har i alle fall lyst til å møte noen som har barn fra før! Det er også flere annen- og tredjegangs som har meldt sin interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med den 8. mai, men sånn det ser ut nå passer det dessverre ikke - så får heller komme sterkere tilbake senere:o)

 

Bor i Sandvika, men ser ikke ut som om det er så mange fra området her inne, så da er det jo ikke lange turen inn til Oslo sentrum - har jo bodd i Oslo i litt over 11 år tidligere, så føler meg ganske hjemme der også. Er 35, førstegangs, og snuppa har fått ul-termin 24.09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir muligens med! (mener det er noe jeg skal den helga uten at jeg kan huske hva det er, så det blir med et lite forbehold..)

 

Jeg er førstegangs med jente i vente, 29 (og 1/2!!) år, bosatt på Teisen, termin 20. september og har fødeplass på Riksen.

 

Klokken 12 passer finfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på treff.

 

Jeg er 30 år og bor på Grønland. Er førstegangs med termin 2. september, har fått fødeplass på Ullevål. Venter en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Dette høres bra ut, kunne veldig gjerne tenke meg å være med. Er selv 29, førstegangsgravid fra Ullern med fødeplass på Riksen, termin i slutten av september. Kjenner ikke så mange andre i samme situasjon, så et sånt møte er helt supert. Satser på å komme!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det ser ut som vi blir mange! Veldig gøy.

Jeg skal forsøke å få reservert bord. Sender PM til alle som har meldt sin interesse når det nærmer seg med info om hvem reserveringen står på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med! Mest sannsynlig passer det fint med dato:) Jeg fyller 28 i juni, bor på Lindern (St. Hanshaugen) og er gravid med nummer to. Foreløpig termin 16. sept, men ny ul på tirsdag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også like ved Ullern - Sollerud :) Kjenner ikke så mange i nærheten som venter første - så hadde vært morro å møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt med, men passer dessverre ikke denne gangen. =/

 

Er andregangs og har termin 6. september med plass på Riksen. Ser at det er mange her med plass på Riksen, så hadde vært moro å bli kjent med noen på forhånd som jeg kanskje møter på i gangene der. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg kan bli med på treff, det hadde vært veldig koselig:-)

 

Er førstegangs, bor på Bestum, 29 år (30 i august), med foreløpig termin 28.september. Men skal på UL på Riksen neste uke, så får se hva terminen blir da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også med, som sagt i en annen tråd, hehe. Selvom jeg også er under 30, da. 26 og førstegangs med termin 15.september. :-)

Kanskje man skulle postet om dette treffet på "BIM-treff" ? Vet ikke hvordan man gjør det, men der kan jo folk titte inn for å se info om når og hvor. Så slipper du, Hjertelyd, å sende PM til alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en bra ide, Sadie. Jeg har jo plutselig oppdaget at det er veldig mange som vil være med! Det er gøy. Skal gå og se på BIM-treffsidene nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å møte andre Septemberjenter, så slenger meg gjerne med på treff. :)

 

Er 27 år, venter første barn (en gutt) med termin 4. september. Bosatt på Teisen. Har fødeplass Ahus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har lyst til å komme og håper det ikke kommer noe i veien.

Er 33, har ei jente fra før (6) bor på lambertseter. termin rundt 1sept. Skal føde på Ullevål.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...