Zeke Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hvor lang tid i forveien kan man begynne å vaske baby klærene, har 11 uker igjen, men jeg er hjemme om dagen, å jeg gleder meg så til å vaske de små klærene , Noen?
Prinsesse Kuul Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Det er jo ingen grunn til at du ikke kan vaske klaerne naa, saa lenge du legger de i en skuff/tildekket, slik at de ikke blir stoevete.
silje3 Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Sett i gang!!!! mens du har arbeidslyst.... haha... blir ofte sliten og lei på slutten, så alt som er gjort er det godt og vera ferdig me!!! kos deg!!
nr13imagen Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Hei. Jeg har det som deg . Har drøye 8 uker igjen, men i dag vasker jeg siste rest . Hadde lite klær i vaska , og da greide jeg ikke dy meg. Har koset meg ekstremt med stryking og bretting . Lykke til
Zeke Skrevet 19. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2010 Takker Siden jeg har termin i begynnelsen av juli så er jo de størrste hjemme også å da blir det mye annet som skal gjøres, trur jammen jeg skal starte nå jeg Bruker dere skyldemiddel eller bare slik som er allergivennlig?
2010 Mammaen Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Jeg har ikke begynt enda, og har 4 uker til termin i dag, men tenkte å begynne denne uken med sengtøy og kluter etc og begynne med klærne neste uke. Vil ikke har "skaplukt" på klærne til babyen, og vil ikke vaske de mer enn nødvendig heller. Jeg ser for meg at med 3 mnd i en skap/kommode kan det bli behov for å vaske de en gang til før de skal brukes.
Erle79 Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Det er bare å sette i gang å vaske! Er skikkelig koselig med ørsmått tøy som henger til tørk, det er den beste oppladningen i verden... Jeg brukte ikke skyllemiddel, og endte opp med Milo uten parfyme (den hvite flasken). Hadde tenkt å velge Neutral vaskemiddel, men fant ikke flytende versjon, og er litt skeptisk til pulver på babytøy. Ser for meg at det blir sittende igjen mer rester ved pulver enn ved flytende vaskemiddel...
silje3 Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 har brukt vanlig skyllemiddel jeg, som jeg bruker til vanlig, men ikke hatt på så veldig mye..... har en tendens til å ha i litt xtra til vanlig
Zeke Skrevet 19. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2010 Det er litt det jeg også tenker, 3 mnd i skuffer , men kan jo vaske litt nå å da, det er litt tepper osv etter storebrødrene som må vaskes også, så kommer nok til å vaske litt av og til når det er fint vær ut slik at jeg kan tørke det ute. Takker jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå