Gå til innhold

Kynnere - uke 38.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg har jeg hatt en del kynnere om nettene. Ikke om dagen, men bare om nettene. Hadde ikke sånne kynnere med førstemann, da vannet plutselig bare gikk etter 9 dager over termin.. Har nå termin 4 mai, om to uker. Kan dette bety at jeg kan føde før termin, eller er det bare tanker som surrer hos meg? :) Tror proppen har gått og legen sier at hode har festa seg. Så da legger jeg bare sammen 2 pluss 2. :) Dette har iallefall vært en helt annet svangerskap en med førstemann. Er det så forskjell på å gå gravid med gutter og jenter? Siden førstemann er en gutt og nå får vi ei jente. :)

Vært koselig med svar :) klem klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at det er et tegn for din del, men jeg har hatt en del kynnere om nettene i ukesvis - i alle fall siden før uke 30 og det har ikke betydd noe som helst. Har blitt bedre etter jeg begynte med magnesium, men nå virker det som det har tatt seg opp igjen. Hadde mange (ubehagelige) kynnere i natt. Er 36+2, og har absolutt ikke noen tegn på nærstående fødsel.

Håper jeg ikke tok motet fra deg nå : )

Skrevet

Jeg har vonde, regelmessige kynnere annenhver natt (spesielt etter sex) i nesten tre uker alt. Har ogsaa hatt litt loes mage og kvalme. Kjenner meg aapen nedentil.

Men jeg tror nok ikke noe er paa gang. Det kan selvfoelgelig vaere det for deg, men jeg hadde ikke psyket meg opp for det om jeg var deg. Da kan eventuell termin eller overtid bli ekstra slitsom.

Skrevet

Er 38 + 5 jeg nå og har kynnere hver natt, men ingenting som skjer. Er 2.gangs.

Det at hodet har festet seg hos deg kan jo bety at jenta er ganske klar til å komme da,men hvem vet med disse luringene?

Skrevet

Jeg har termin 2. mai, og er gravid med nummer 2 (jente) og fikk gutt sist. Jeg har i likhet med deg, McCall Smith, hatt kynnere om natten, og på kvelstid den siste uka. Er usikker på årsaken, mulig det er fordi jeg har gått til modningsakupunktur? Til tider gjør det ganske vondt. Det kan være modningsfasen/latentfasen vi er inne i. Hos noen er den nesten ikke merkbar, og varer bare i noen timer. Men for andre (som meg) varer den i dagesvis, og er ganske intens. Jeg hadde det på samme måte sist også.

Vi får uansett holde positiviteten oppe - de aller fleste gravide føder i uke 39 statistisk sett, så vi er ikke langt unna det, i det minste.

Lykke til med forestående fødsel! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...