Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Setter stor pris på litt hjelp her:) Har i en ukes tid nå gått på cannesten pga kløe og opphovenhet i underlivet..nå kommer det både store og små klumper hvit/gult. Noen som vet hva dette kan vere? Burde jeg prøve de kapslene til cannesten isteden? Beklager ekle detaljer...men setter stor pris på hjelp. Er i uke 34..kan det vere skadelig for fosteret?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Ja du bør behandle deg både innvendig og utvendig, det ene stedet smitter ofte lett det andre. Samtidig burde partneren din behandle seg med krem hvis dere har tenkt å ha sex. Men før inn kapselen med fingeren, bruk ikke applikatoren når du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Ja, bruk stikkpiller. Min erfaring er at krem bare demper kløen, den fjerner ikke soppen, for soppen sitter inne i skjeden. Klumpete og tykk hvit/gul utflod er typiske symptomer på sopp. Graviditet skal ikke være til hinder for å behandle mot sopp, men spør på apteket, helst en lege.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Tusen takk for svar:) Tror jeg tar en tur på apoteket nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå