Gå til innhold

Tror vi klarer det - søvn


rima

Anbefalte innlegg

Ja, så er vi igang - igjen. I natt er første natten jeg ikke har rørt lillebror fra han la seg til han våknet kl 7.30!

Pappan la han i går kveld kl 19.30- gikk ut og inn flere ganger og han sovnet på magen etter en halvtime. Etter en time klynket han og pappan snudde han på rygg. Da sov han til 23.30. Så var det en halvtimes hyling før han sovnet godt ved midnatt. Da sov skatten til 7.30 i morges. Han syntes tydelig det var godt med mammakos og litt pupp på senga før vi sto opp :o)

 

Da jeg i morges oppdaget neste store fortann var brutt gjennom, fikk jeg litt dårlig samvittighet, men det virker som han har hatt det greit nok i natt. Var det veldig vondt, ville han våknet flere ganger i natt tenker jeg.

 

Så nå er vi på vei mot målet vi også. Har bare tatt litt tid hos oss siden vi har vært usikre på polypper og pusteproblemene til lillebror. Men nå ser det ut til at det kan rette seg litt. Vi skal kjøre samme opplegget i kveld og natt, så får vi se.

 

Hurra!!! Jeg er så glad i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre!! :)

Nå håper jeg virkelig det går deres og lillebrors vei Rima!!

Fortsett å holde oss oppdatert?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt 2;

Lillebror fikk pupp på senga kl 19, ble lagt i egen seng og etter ti minutter med hulking - ingen hyling - sovnet skatten. Etter en time måtte han snus på rygg og da sov han til 2. Da ble strøket over hodet av pappan og så sovnet han. Han sov helt til 7! Litt pupp også sov vi til 8.

 

Herreverden! Trodde aldri vi skulle komme så langt! O lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere og lillebror er!!! Deilig at det går så greit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk. Dere er flinke!!! Må si jeg føler meg veldig heldig som har sluppet så billig unna at knerten nattavendte seg selv og sov rundt uten at vi trengte å gjøre noe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra hurra!

Ser ut til at vi egentlig har to murmeldyr! Nå som lillebror har funnet søvnen om natta, sover han fra 19-08! Måtte det bare vare at han sover om natta. Det ser ut til at vi får et helt nytt liv nå :o) Selv om jeg jo har vært veldig vant til lite søvn da. Ble litt autopilot i løpet av dagen. Kanskje jeg har litt overskudd til å være kjæreste når kvelden kommer, ikke bare mamma i løpet av dagen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Håper det varer og dere får litt kjærestetid, man trenger det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lissiliz, sant det. Så vi krysser fingrene for at det varer. Men dum som jeg er så har jeg skrytt av dette til alle, så nå er det sikkert surk og grin igjen om natta snart. Pleier bli sånn når man skryter av noe...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...