Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg skal med treåringen i bursdag nå til helgen, og etter hva jeg har forstått fra andre foreldre i barnehagen, så kommer de til å levere barna der og så dra hjem igjen. Jeg vet vel egentlig at vår treåring ikke er så stor og tøff at barnebursdag uten mor eller far er aktuelt enda. Han som har bursdag blir 4, og de som kommer er mellom 3 og 5 år. Bursdagsbarnet og familien er heller ingen vi treffer på fritiden, det er kun et hils i barnehagen ved henting og levering, samt foreldremøter og dugnader. Har aldri sett dem på fritidsaktivitetene som vi har i regi av barnehagen, så kjenner dem ikke i det hele tatt. Hadde dere reagert at jeg ble med fordi treåringen vår er litt "redd"?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Nei, jeg hadde ikke reagert, hadde heller reagert om du hadde dratt fra en 3-åring som ikke ville du skulle dra:) Jeg har en på snart 4 år, han har vært i to fødselsdager, og begge gangene har jeg vært med under hele kalaset. Har vært på leide plasser begge feringene da, men det gjør ikke noe... Fikk tilbud om kaffe og kaker begge stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå