Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 De siste 5 ukene har jeg lagt på meg nesten 1kg i uka! Uten at jeg har spist et gram mer enn vanlig... :/ Nå er jeg 29 uker på vei og spent på om det fortsetter slik... i såfall blir jeg flodhest! 9kg pluss til nå... (66kg..).. Noen som har erfart det samme? Evt om det roer seg nå i siste trimester? Er min 4.. men har hatt ulik vektopplevelse med alle...
♥REBECCA♥ Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 jeg har lagt på meg ekstremt nå i siste trimmester, men har også en masse masse vann i kroppen,og ganske sikker på at 8kg der er bare vann, trodde ikke det var mulig og ha så mye vann i kroppen en gang jeg.dette er også min 4
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 Jeg tror en hel del må være vann her også.. men fostere hadde vokst noe voldsomt siden sist, så jeg ble bekymret for diabetes etc.. Så nå har jeg gått over til ingres rugbrød, i håp om at kroppen skal ta til seg mindre sukker.. så får vi se! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå