Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Dere som går PPU, eller vet.... jag har bachelorgrad, og bare ett fag jeg skal ta fagdidaktikk i. Føler at jeg stiller ganske svakt, hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Jeg har også søkt på det, men jeg har søkt på yrkesrettet fppu. Hva har du bahcelorgrad i? Jeg er sykepleier:(
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Har bachelor i engelsk, ikke akkurat uvanlig og sikkert mange med master som kommer før meg i køa.. Sykepleier ja, blir spennende Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Lykke til du også Jeg håper inderlig jeg kommer inn, jeg har satt meg en veldig kort frist for å komme meg vekk fra jobben min. Skal skrive en generell søknad og reise rundt med i morgen. Er villig til det meste i grunn, bare det gir en fast inntekt.
akvarangen Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg kom inn på PPU med bare ett undervisningsfag for noen år siden:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Oi, det høres ut som du har fått skikkelig nok av jobben din! Da blir det deilig å prøve noe nytt, uansett hva det er Godt å høre, akvarangen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå