Gå til innhold

Orker ikke mer!!! Jeg vil sove!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg pokker i meg fått nok!! Jeg har noen bein som ikke vil sove tydeligvis! Henter snart saga og kapper de av så de kan gå seg en tur, så kan de komme tilbake når de har roa seg ned! Jeg har psyko vondt i bekkenet, skikkelig nedpress, får ikke sove, hele kroppen er jo helt på tur! Jeg har fått nok av å gå gravid! Skulle nesten filma meg selv og vist meg den filmen neste gang jeg ønsker en liten en, for da kan det være motivasjon til avstand fra hele gravid greia! Kroppen min er pokker ikke bygd for dette her! Halsbrann ut fra helvete og nei nå er det NOK! Er det en lege et eller annet sted som kan tvinge ho UT???? NÅ!!!!

Jeg har ikke vært utenfor hjemmet mitt på evig tid! Jeg gikk tilogmed glipp av Rex Rudi konserten jeg har drømt om så lenge! Og neste helg skal jeg være med i sangfinale, så er det konsert med Breed helga etter det. jeg dropper med glede dette hvis ho bare kommer UT!!!!

Jeg blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil sove! Kan ikke denna kroppen få det inn?? Jeg fungerer ikke uten søvn! Jeg begynner og bli desperat og mannevond her! 3 ganger har jeg vært på do allerede, og jeg merker ho ligger så langt ned ho kan komme, det stikker og gjør vondt, maserier og sterke kynnere som tar pusten fra meg. Utflod og dritt, jeg er så lei denne gravid statusen at jeg snart gjør hva som helst for å få ho ut, jeg koser meg ikke lenger med spark og dytt, jeg blir bare mere mannevond.

Jeg vet at jeg er kjempe heldig som får lov til å skape mitt eget barn, men i helvete det trenger jo ikke gå på helse og psyken fordet! Trenger vel ikke og ødelegge meg helt! Jeg skal klare og ta meg av 3 åringen, kællen og huset. Og når jeg er ferdig skal jeg klare og ta vare på ho også. Nok er NOK sier jeg bare! Alt er jo klart og det er 16 dager til termin.

KOM UT!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...