Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Advokater Fondsforvaltere Musikkere Meglere
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Eiendomsmeglere! De er bare et veldig fordyrende mellomledd når folk skal selge/kjøpe. Liker denne trenden en ser nå at folk ordner med papirene selv. Eiendomsmeglere burde hatt timelønn. HI: Fiskere jobber hardt og er selvstendig næringsdrivende. Hvis du regner ut timelønnen deres, så er det ikke noe imponerende, Av og til har de gode turer hvor de tjener mye da, men det skulle bare mangle, var ett år på sjøen selv og har aldri jobbet så hardt hele mitt liv.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Bra dere ikke har med oss oljearbeidere hehe . Både meg og typen jobber offshore . Kan ikke klage hihi
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Dere som mener flygeledere har for gått betalt burde Pushing 10. De fortjener hver eneste kroner. Har mange flygeleder venner og det krever topp helse og topp hjerne.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Støtter fotballspillere. Alt over 0,- for dem er overbetalt.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 sykepleiere??????????????? you got to be kidding:O
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Dere som mener at sykepleiere tjener for mye: Hva tjener en sykepleier gjennomsnittelig? Forøvrig enig i at alt over kr 0,- er overbetalt for en fotballspiller
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 Fotballspiller lønningene i toppklassen er grusome. Blir helt kvalm. Det at folk i det heletatt kan leve av å spille fotball er merkelig i mine øyne. Jeg forstår for så vidt også de som mener at sykepleiere tjener godt. Vet ikke hva gjennomsnitten er, men mannen min som er sykepleier tjente totalt (med overtid o.l) litt i underkant av 900 i fjor.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #12 Skrevet 18. april 2010 Den dagelige ledern min på Kiwi (matbutikken) hadde skattbar inntekt på 1,2 i fjor. Det er helt j....overbetalt.
Zoolander Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 Husk at fotballspillere på toppnivå er med på et sirkus som genererer ufattelig mye penger og jeg mener at de har krav på sin del av den kaka. De pensjoneres jo rundt 30 og hva skal de leve av da? De er jo ikke kjent som de skarpeste knivene i skuffen, for å si det mildt. Jeg er enig i at eiendomsmeglere er veldig overbetalt. Heldigvis blir det nå lettere å gjøre det selv. Folk i reklamebransjen er også overbetalt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Nyutdannede sykepleiere uten ansiennitet tjener ca 310 000 kr + tillegg. Med tillegg 330 000 ?? 900 000 ? Da må han jobbe i privat sektor og ha endel år på beina. Aldri hørt om en sykepleier som tjener så godt.
Rampongi Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 eiendomsmelgere og alle som har adm.dir i tittelen sin..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #17 Skrevet 19. april 2010 Dere som påstår at eiendomsmeglerer er overbetalt, har dere fakta her ? En gjennomsnittelig eiendomsmegler i Norge tjener vel 300.000,- i året, og en eiendomsmegler jobber langt over normalen, aldri fri, det forventes at de skal være tilgjennelig døgnet rundt. En typisk myte Jobber tett sammen med eiendomsmeglere og jeg ser hvor mye de jobber...
Gjest Skrevet 19. april 2010 #20 Skrevet 19. april 2010 Her inne er det noen som virkelig ikke liker sykepleiere som gruppe! Stadige tråder om hvor lette studiene er og nå er de overbetalte? What? En sykepleier som tjener 900 000 er ikke representativ som nevnt over her. Kan være enig i at fotballspillere er overbetalt, men ikke her i landet. Da tenker jeg på de store stjernene i utlandet som har millioninntekter i uken. Det er overbetaling for å løpe rundt å sparke ball.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #22 Skrevet 19. april 2010 En sykepleier med 8 års ansinnitet tjener 329 000, en faglært barnehageassistent tjener ca 320 000 (i min kommune). Etter 10 år har spl 354 000 kr. Ta på deg en sykepleiers sko og uniform, plikter og oppgaver en uke eller 2, så kan du vurdere om vi har for mye lønn. Du må ta en jobb som de fleste av oss går i da. På gulvet, i ett sykehjem eller en travel sykhussengepost eller hjemmesykepleien... Er ikke rart mange flykter fra jobben, deriblant meg. Jeg har det jævlig travelt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #23 Skrevet 19. april 2010 Snittet er overhodet ikke i nærheten av 900 000 kr hvertfall. Med max ansinnitet og tariff, kommer man opp i 400 000 kr, kanskje litt mer. Men det er fordi vi da går netter, kvelder, helligdager og helger. Revsiorer og økonomer og andre som tjener mer enn 400 000, er ikke mange av de som jobber så ugunstige tider som en sykepleier gjør.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #24 Skrevet 19. april 2010 07:36: Jeg tenker på den store prosentdelen en eiendomsmegler skal ha for å gjøre et salg. Nå i dag er det ingen problem å legge ut huset sitt for salg og ordne med papirene selv, kanskje dog med noe veiledning. Derfor er de et fordyrende og unødvendig mellomledd. De eiendomsmeglerne her i byen ligger i hvert fall på toppen av inntekter for sin alder, noe jeg ikke syntes er riktig.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #25 Skrevet 19. april 2010 FOTBALLSPILLERE!! Makan til unyttig gesjeft. Dessuten tror de at jo mer penger jo mer Guds gave til kvinnen og slask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå