Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 3mnd siden jeg fødte, var ikke spesielt mye plaget i svnagerskapet, men nå kjennes det ut som rumpa skal revne, og så vindt jeg klarer å flytte beina. Noen gode råd?
Ranveig R Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Om du ikkje allerede går til fysio, så få deg henvisning no. Dersom du har bekkenløysing med gangvansker er behandlinga gratis inntil 6 mnd etter fødsel.
Julelita Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Gå til legen, få henvisning til fysioterapeut. Jeg var heller ikke usedvanlig mye plaget i svangerskapet, men det ble bare verre og verre etter fødsel. Kom inn til fysioterapeuten 5 mnd etter fødsel (for et par uker siden), og nå begynner det å bli litt bedre.
Julelita Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 du har faktisk krav på gratis behandling i 6 mnd fra første behandlingssesjon ifølge min fysioterapeut.
Ranveig R Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Ja, det stemmer! Men du må bli henvist før det har gått 6 mnd etter fødsel (eller i alle fall var det slik i 2008).
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Kiropraktor er gull verdt hvis det skulle være bekkenlåsning og ikke bekkenløsning, evt. en kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå