Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Vi har ett barn sammen på 2 mnd. Han har siden jeg ble gravid blitt veldig kontrolerende...Får ikke ha venner, sletter mannevenner på FB, ekstremt sjalu. han blir voldelig når han drikker å har ved flere anledninger slått meg. Det som skremmer meg mest når vi krangler er at han truer med å drepe babyen! Han har fått utsendelsesdatoen, men har anket til UDI. Jeg "later" som om at jeg skal hjelpe han å bli i landet, kun pga at jeg er redd han. Vet at det smarteste bare er å gå fra han, å det hadde jeg gjort på dagen hvis jeg visste at han ble sent ut eller puttet i fengsel...Er alt for redd på hva han kan finne på. Noen med samme erfaringer eller forslag om hva jeg skal gjøre? Dette sliter veldig på meg å jeg er blitt en helt annen person...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Flytt til krisesenter hvor du kan få samlet tankene dine og få hjelp! Ikke vent lengre, kom deg vekk! Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Ta med deg babyen og reis! Tenk om babyen en dag våkner og mamma ikke kan komme når h*n skriker fordi pappa'n har slått henne bevistløs eller verre. Og ja, det blir alltid verre. Snakker du med politiet vil de forresten sørge for at anken ikke går gjennom. Og hvis du ikke tørr det så husk st hvis dere ikke er sammen stå. Saken hans dårlig. Du kan ha innflytelse på hva som skjer med han. Oppsøk hjelp så fort som mulig!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Skaff deg hjelp. Kontakt krisesenteret. Kjenner du noen som bor en annen plass i Norge som du kan skjule deg hos? Tenk på barnet, enn hvis han gjør alvor av truslene. Beskytt barnet ditt og ta det med deg og kom deg bort.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Ta kontakt med krissenter ! Tenk på barnet og deg selv :/ Huff lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Enda en god grunn til å aldri pule utlendinger. Du vet aldri hva du får. Greit nok, ikke med nordmenn ihvertfall, men de har ihvertfall vokst opp med en kultur som ikke godtar æresdrap og konebanking...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Men pussig nok begås det flere av den sorten hver år av nordmenn i Norge. Sjalusi (æresdrap) er ikke en ukjent greie blant nordmenn heller, og det finnes nok av menn (kvinner) som denger partneren sin også. Til HI: Kom deg unna. Få hjelp av krisesenter. Det er ikke verdt å vente i tilfelle noe kan skje.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Krisesenter kan hjelpe deg! Vær så snill og kom deg unna. Jeg tror du vet likegodt som meg hvor skummel situasjon du har kommet opp i:s Få hjelp og gjør det raskt uten å se deg tilbake. Kom deg langt vekk og kontakt politiet og meld ifra så han blir sendt ut av landet;)
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 kom deg unna!!! :( enig med hun som nevnte krisesenter!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 En dag han er ute av huset, f.eks på jobb så pakker du klær og div til deg og din lille, så reiser du på krisesenter. Om du ikke gjør det for deg selv, så gjør det for barnet ditt. Tenk det værste som kan tenkes, at han en dag gjør alvor av trusselen sin med å ta livet av barnet ditt. Vil du noengang kunne tilgi deg selv for at du ble? Jeg hadde reist ved første anledning. Det er sikkert vondt, skremmende og tungt men du er nå blitt mamma og må ta ansvar for barnet ditt sin sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå