Gjest Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Frøkna har snart bursdag, blir 5, (så "vi" skal vel egentlig ikke være på disse sidene, men....) og så tenkte vi litt på å arrangere utebursdag; turbursdag. Er en ganske fin "leirplass" ikke så langt herfra, tenkte å bruke den som base. Hva synes dere jeg bør tenke på? Er dette i hele tatt en god idé, forresten?
serin@ Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Kjeme god ide! Hatt utebursdag 3 år og det har vært veldig kjekt for ungee, og enkelt for de voksne Alternativ om det er MØKKA vær. Husk å skrive i invitasjonen at det skal være ute slik at barna er kledd ordentlig. Ekstra skift om noen skulle være uheldig på et eller annet vis.
krabbetrollet Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Utebursdag er en super idé! Nest eldste vår har hatt utebursdag de 2 siste årene (6 og 7-års feiring). Dette har vært i februar, i fjor var det surt sluddevær, i år var det kaldt og snø. Ungene har grillet pølser selv over bål, jeg har hatt med kaker som er "enkle" å spise (f.eks. sjokoladekake) og boller. Resten gikk av seg selv :-) Og mange av ungene ville ikke hjem igjen etter at de 2 timene var gått. Men husk å skrive i invitasjonen at dere skal være ute! Lykke til!
Gjest Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Takk for tipsene! Flere som kan gi meg gode ideer?
-Rime- Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 så har du skattejakt, med gullpenger som premie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå