TillaMaria81 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg synes det er litt ubehagelig når babyen hikker! Er det flere som synes det? Kjenner hikkingen langt nede og innover på en måte... Min ligger med hode ned og jeg er i uke 32.
Mammaaaaaa Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Ja syns det er kjempeubehagelig! Kjenner og hikkinga mest langt nede!
2010 Mammaen Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Synes ikke det er noe behagelig, men ikke ubehagelig heller. Blir bare kraftigere og kraftigere hikking etter som tiden går. Jeg også kjenner det langt nede og innover ;-) Skjønner godt hva du mener med det. Er i uke 36 nå, og har vendt meg til at det skal være sånn noen ganger per dag.
Vimse + gullene Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 er i uke 33 og hikkingen har flyttet seg langt ned. syns fremdeles det er koselig! kan se hele magen beveger seg!
Ccathrine Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Er i uke 39 hode har festet seg og hikking er jeg blitt vant til. Lucas har hikke anfall minst 3 ganger per dag, så nå er jeg så vant til det at jeg automatisk sprer beina når han begynner å hikke, blir ikke så ubehageli da:) Enkelte dager er han oppe i 6 hikke anfall. Koser meg for hvert hikk for da vet jeg at han får trent lungene sine:)
kleppe71 Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Er i uke 34 og har en liten jente som hikker som bare det. Langt nede i magen, hun ligger med hodet ned. Jeg synes det er litt ubehagelig for hun hikker så mye. Men det er litt deilig også og en vet jo da at alt er som det skal og at babyen trener masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå