Gå til innhold

mangen som venter baby rundt 25 juni=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=)

Eg venter ein liten gutt den 29 juni.

Gleder meg over all mitt hjerte, men grue meg litt og. e 4 år siden sist eg fekk ein te verden så husker ikke heilt kossen de e..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 28., men har sagt at det passer meg utmerket å føde den 25. ;)

Skrevet

Mi lille prinsesse kommer den 22 med keisersnitt.... Gleder meg!

Skrevet

Jeg har termin 30 juni! Gleder meg kjempemye og har veldig troen på at alt skal gå finfint :D Jeg tipper faktisk egentlig at gullerullen min kommer den 24 siden jeg opprinnelig hadde mens termin til 22 juni og det virket som det stemte litt mer overens :P

Men vi får se! Kjempespennende er det vertfall :D

Skrevet

Vi venter en gutt 24 juni :) både ul termin og menstermin stemmer så blir veldig spennende. Gikk 12 dager over med prinsessa vår så håper det ikke blir like lenge denne gangen.

Skrevet

termin 25. juni =) satser på litt før, da jeg også fikk før forrige gang.

motsatt fra HI, jeg husker hver eneste detalj fra min første fødsel for 3 år siden, og gruer meg skikkelig. men gleder meg veldig til å få se jenta vår, det første øyeblikket er noe man aldri glemmer <3

Skrevet

Hei :)

Vi venter en gutt 23. juni - vår første:) Gleder oss veldig, men litt skummelt er det jo også!

Skrevet

Vi venter jente 23 juni.. Har en sønn fra før, og håper jeg skal klare denne fødselen like bra som forrige(ingen smertelindring annet enn akupunktur og badekar).

Skrevet

Vi venter en gutt 27 juni :D Gikk 10 dager over termin med forige som nå er 3år. Har derfor ingen forhåpning med å komme no før termin denne gangen heller !! Hadde en grei fødsel sist, og satser på det samme nå :D Vi gleder oss!!

Skrevet

Hei

Jeg venter ei jente 27. juni. Forrige gang fikk vi 11 dager før termin, og jeg håper egentlig på det denne gangen også. :)

Skrevet

Jeg har termin 26. juni, og har også en (nesten) 4-åring fra før:)

Skrevet

Vi har termin 20 juni:))

Dette er vår første og vi gleder oss masse:)

Skrevet

Jeg har termin 23.juni :) Vet ikke enda om det er gutt eller jente, for h*n ville ikke vise oss det på den ordinære ultralyden. Men skal på en ekstra UL i neste uke, og håper vi får vite da:)

Skrevet

Hei. Venter også gutt - termin 28. juni.

Har to fra før, men de er stoore- 11 og 9 år.. Så dette er "nytt" for meg. Gleder meg mest, men har sikkert glemt hvor mye slit det var..

Skrevet

Hei!

Her ventes det også en baby rundt terminen, 23. juni. Vi vet ikke kjønnet, men gleder oss til fødselen og venter i spenning. Dette er vårt første barn :o)

Skrevet

Vi har termin 21. juni og venter gutt nr 2 :-) Gleder Hadde en grei fødsel sist, 5 dager før termin. Fikk akupunktur og synes det virket bra, drømmer om badekar i tillegg denne gangen.

Om 8 dager får vi vite om jeg kan føde naturlig eller må ta ks pga morkakas beliggenhet. Er så spent.. Hvis det blir ks kommer han til verden 8-10 dager før termin.

Skrevet

Jepp, har termin 28.juni ;) men gjør ingenting om ho kommer litt tidligere ;) Gutten min kom på termindato, så regne med æ ikke går over den hær gangen iallefall ;)

Skrevet

Har termin 25.juni..Venter ei lita pia. Har en gutt på 12 og ei jente på 2 fra før. Gutten kom 3 uke før og jenta 2 uker før,så jeg håper på d samme med denne pia..:) Litt lei nå,håper dagene går fort fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...