Gå til innhold

Noen flere i Juliklubben som skal ha planlagt keisersnitt?


Carasnella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig jeg også, ikke helt avgjort ennå. Da blir det rundt 10.juli. Har et hasteks fra før, hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får avklaring 12.mai, forhåpentligvis! Skal på Haukeland, så vi får se hvor vanskelig de skal være og hva det ender opp med.

Medisinsk grunnlag her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha KS pga traumatisk fødsel som endte i katastrofesnitt sist, samt at jeg hadde et sykdomsforløp i fjor, borreliainfeksjon(flått).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svangerskapsforgiftning sist og han ble tatt ganske raskt. ks var en fin opplevelse.. Jeg har valgt det denne gangen -men det er stor risiko for at det blir sv.forgiftning denne gangen også. Så kanskje blir det ks før ks-termin 21 juni. Nåværende dato for ks er satt til 14 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg skal ta keisersnitt, men ikke fått dato enda. Skal på riksen. Når fikk dere vite dato og hvor skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ks pga av svangerskapsforgiftninga? Jeg hadde også det på slutten, og ble satt igang 3 uke for tidlig. Var en grusom fødsel, siden jeg ble i gang satt, og min største frykt er at det skal skje igjen. Kan jeg kreve KS om jeg får svangerskapsforgiftning igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite dato da det ble bestemt på samtale med gynekolog, det var i sv.uke 23.Trondheim.Legen ringte og bestilte keisersnittet mens jeg var der ;)

Akkurat i juli er det jo ferieavikling så antall keisersnitt må sikkert finfordeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha ks pga sist fødsel som endte i hastesnitt etter meget lang tid. Orker ikke tanke på en sånn fødsel igjen!

 

Skal ha på ahus og fikk datoen ca i uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ks i slutten av juni ca 14 dager før termin. Medisinsk grunnlag, har fått sykdom som gjør at jeg ikke kan føde igjen. Hadde normal fødsel med første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Jeg skal ha ks en gang i slutten av juli tror jeg, avhengig av hvordan ting utvikler seg. Termin i august men pga gastroschise vet jeg det blir julijente, så da stikker jeg innom juliklubben. En langtur til St. Olav blir det også. Kanskje det er flere som er på St.Olavs på den tida? Må si gruer meg litt til ks da det er nytt for meg. Også stikker de vel av med henne så jeg mister litt kontrollen over snuppa. Heldigvis er pappa der men det var en spesiell følelse å få førstefødte på magen med en gang uten å måtte dele henne med noen andre. født vaginalt med førstejenta og det var en rask og fin fødsel på tross av igangsetting uke 37 pga svangerskapsforgiftning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

skal ha ks 15 juli dette blir det 3 ks mitt så her blir det sterelisering etterpå lykke til alle dere som skal ha ks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...