Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Åh, nå er det vårrydding i nabolaget og i morgen kommer det komprimatorbiler og henter det vi har fått beskjed om å sette pent i stabler på anviste plasser. Menså har vi en familie av smartasses her... så de hiver alt ut FRA VERANDAEN i andre etasje (ja her gjelder det å se opp når man går...) så deres dritt ligger strødd på gangveien under. Komprimatorbilen kommer ikke inn til mange av haugene pga deres søppel. Hva er det sånne folk tenker med? Skulle gjerne sagt fra, men da får jeg vel deres gamle møbler i huet så jeg holder meg innendørs.... Blir så irritert på sånne som tror de er aleine i verden. Ville du gjort noe i forhold til dette, eller bare håpet på at de i komprimatorbilen gidder å fly rundt på gangveien og plukke? Det er ganske mye....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 HAr de masse trær og blader og annet hageavfall oppe på verandaen sin eller? Merkelig i så fall, de fleste pleier å ha dette i hager...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Nei, gamle møbler, en sykkel, en eske med leker... Rettelse noe som VAR en eske med leker men nå er masse spredte leker...Hvor i alle dager fikk du hageavfall og trær fra?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Her hos oss tar den bilen som kommer og henter bare med seg hageavfall, så da regnet jeg med at det var sånn overalt Søpla vår må vi pent kjøre vekk selv, men hageavfall blir hentet før 17.mai.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Det vi har fått beskjed om at skal hente tingene og tangene som vi setter ut. Gikk det virkelig ikke fram av sammenhengen? Synes det virket tydelig jeg....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Si fra til naboen din selvfølgelig!!! Hjelper deg fryktelig lite å sitte å klage på et nettforum!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Er det sååå selvfølgelig når det er omtrent 150 familier bosatt her i blokkene at jeg skal gå og krangle med de som omtrent bare snakker somalisk altså? Gjør som de 148 andre husholdningene her, dropper å snakke til ham og stemmer FrP...Har vært mange knivstikkinger pga somaliere og det å gå rett på å krangle med sånne er jo ikke nødvendigvis trygt og livsforlengende...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Ta det opp med borettslagsformannen eller boligbyggelaget. Da slipper du å få sur nabo på nakken. Det er uakseptabelt at man tar seg slik til rette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå