Gå til innhold

Noen som faktisk har funnet en mann på internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor?

Føler det er rimelig desp, akkurat som om jeg ikke finner noen i hverdagen. Men nå er det ikke jeg som er probelmet heller da- det er DEM;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, for 5 år siden, looooooove my man! har nr 2 på vei nå :D

Skrevet

Jeg har ikke, men jeg har en venninne som fant kjæresten sin på nettet for et par år siden. Nå bor de sammen og planlegger livet sammen:-) Jeg vet ikke hva nettsiden heter, men det er en dating-side hvor du skriver inn info og interesser om deg selv, så blir du koblet opp mot passende menn i nærheten av deg. Og så kan du eller de ta kontakt for date:-)

Skrevet

fant han på nett, men ikke på datingside :)

Skrevet

Jeg har! Fant hverandre på chat.no faktisk! (tvilsomt sted) men prata litt og utveksla mns adr, nå har vi bodd sammen i 1,5 år og har en datter på 3 mnd:) er lykkelig- han er mannen i mitt liv!

Skrevet

Ja, traff kjæresten min via Møteplassen. Full klaff ved første date :)

Skrevet

Jupp, fant han på nett. Nå bor vi sammen, har barn sammen, hus, bil, katt..... you name it!

Skrevet

Jepp. Snart 2 år siden.

Fant hverandre på facebook faktisk, var egentlig ikke ute etter kjæreste noen av oss, bare flere venner egentlig.

Vi så derimot veldig fort at dette var noe vi måtte utforske videre på og avtalte å møtes en herlig sommerdag i juni.

Et drøyt år etterpå flyttet jeg 35 mil over fjellet med barn og det hele og vi venter nå vårt første barn sammen.

Hadde aldri trodd det gikk an å klaffe så intenst med noen :) Full klaff ved første tastreykk egentlig. Vi var begge forelsket før vi møtte hverandre og vi har ikke angret et sekund :)

Skrevet

Har møtt en del menn til tilfeldig sex på nettby,,,

Skrevet

Ja jeg traff min mann på internett for litt over 13 år siden, vi har vært sammen i 12,5 år og gift i snart 7.

Jeg flyttet fra Norge for å være sammen med ham og angrer ikke :)

Skrevet

Nettby for seks år og tre barn siden.

Skrevet

Ja jeg traff han for 2 mnd siden, og han er nå mannen i mitt liv:)

Vi skal bo sammen om noen mnd.... Gifte oss til neste år:)

Skrevet

Sukker.no fungerte for meg. Jeg har funnet verdens beste mann, virkelig:)

Nå er han ute for å kjøpe is til gravide meg, for jeg har SÅÅÅ lyst på is. Ellers er han en fantastisk familiemann, romantisk, og setter oss først på alle måter. Ser på barnet jeg hadde fra før som sitt eget...

Skrevet

Trefte mannen min på møteplassen for 5 år sidan. No er baby nr 2 på veg

:o)

Skrevet

hehe :-) Jeg møtte mannen min på nettby av alle plasser. Vi har vært sammen i 4 år og har et barn sammen. Han er verdens beste ;) (Til opplysning; ingen av oss har nettby lenger.. haha)

Skrevet

Møtte min ektemann på mp3 nettklan mars for 5 år siden :) Preiket og fant ut vi hadde en felles venn :) No er vi gift, har nr 2 på vei, hus, bil osv :)

Er verdens lykkeligste ;) ENDA TENK :D

Skrevet

Møtte kjæresten min på match.com for litt over et år siden. Møttes i april i fjor, tok det veldig sakte og ble offesielt kjærester i juni.

Han ser på datteren min som sin egen, og hele hans familie har tatt henne imot som barnebarn, oldebarn og niese - de er helt fantastiske alle sammen! Stiller opp på alle måter, og er engasjerte i oss begge to.

Følte som deg, HI, at det var veeel kleint å treffe mannen på nett, men var uaktuelt med "by-sjekkingen". Jeg var 23, klar for å starte a4-livet og totalt uinteressert i å skaffe barnevakt for å finne makkeren min på puben. Skal innrømme at det ikke er mange som vet at vi møttes på nett:P Vi har begge studert og har venner i samme by. Selv om vi ikke hadde en eneste felles bekjent fra før..

Skrevet

Jeg møtte mannen min på nett for snart 8 år siden. Vi giftet oss for noen år siden. =) Jeg var ikke på jakt etter noen mann der, men brukte siden for å chatte med venner som ikke bodde i samme by som meg og for underholdningens skyld. Plutselig var han der, og jeg var egentlig forelsket lenge før jeg traff ham i virkeligheten. =)

Skrevet

Jess, vært sammen i 5 år nå og venter vårt 3.barn ;)

Skrevet

Jepp, fant mannen min på match.com for 2 og et halvt år siden.

Var egentlig lett å "velge" ham ut blandt resten som kom med dumme ting som "lever for jobben min", "typisk helg med meg er rødvin, biff, og roser" osv osv med alt mulig sånn teite greier som ikke er realistisk i det hele tatt.

Mannen min derimot tok hensyn til min situasjon som alenemor, og skrev "siden du har en sønn på bare 2 år, så får vi vel kose oss hjemme stort sett med film og prate. Trenger ikke overdrive heller :-)".

Det var det eneste fornuftige jeg hørte, jeg bestemte meg for at han var verdt en date, og det var bokstavelig talt kjærlighet ved første blikk.

Har nå vært gift i snart ett år, har ei nydelig jente sammen på 5 mnd, vi har enda ikke kranglet, og er like forelsket ennå :-))

Skrevet

Jepp, fant ham for 3 år siden, og nå venter vi barn nr.2 sammen. Synes ikke det var noe annerledes ved å treffe ham på nettet, enn å treffes gjennom venner, på byen osv.

Skrevet

Ja, eller rettere sagt så fant han meg siden jeg ikke var på utkikk etter noe forhold medn brukte Spraydate som litt tidsfordriv. Startet med en liten hilsen fra ham i min gjestebok, så balla det på seg med privatmeldinger fram og tilbake lenge, så msn, så sms, telefonsamtaler og til slutt en cafètur som venner, var da det blussa opp interesse utover vennskap fra min side i hvertfall, fyren var hyggelig og hadde mange gode kvaliteter jeg kunne se for meg i en mann jeg kansje kunne tenkt meg å leve med. Det startet tidlig i 2004 med en enkel hilsen, nå er vi gift og har to jenter :-)

Vet om mange andre som har funnet noen via internett. Men man bør være forsiktig selvsagt. Er veldig mange useriøse, kjenner flere som har blitt lurt trill rundt.

Skrevet

Jeg møtte samboeren min på sexdate. :-)

Skrevet

Jeg møtte samboeren min på www.match.com for snart 4 år siden.. Nå har vi bodd sammen i 3,5 år, har en gutt på snart 2 og gifter oss i slutten av mai!!!! Så ja, det går an - men man må være kritisk.. Han var den eneste jeg møtte av alle de jeg hadde kontakt med....

Skrevet

Traff mannen min på BLINK.NO, for 4 år siden.

Vi er gift og dette er drømmemannen.

Internett kan brukes til så mangt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...